h1

MCSE 70-270 „Exam Prep”

Październik 23, 2006

Wypożyczyłem sobie dzisiaj z biblioteki uczelni książkę „Comprehensive Study Guide – Windows XP Professional – MCSE exam 70-270. Exam Prep”…

Po przeczytaniu wstępu i informacji o tym jakie są certy od Microsoft’u ( MCP, MCSA, MCSE , MCSDB, MCSSD i takie tam ) doszedłem do działu „what’s new in windows xp professional”… zatrzymałem się na chwilę aby zastanowić się czy dobrze zrozumiałem… będą mnie uczyć na kursie „czemu windows xp pro jest fajny ? ” ^_- no padłem na miejscu :)

Czytam sobie o „nowych” zabezpieczeniach ( tu po dojsciu do informacji o zabezpieczonych dllkach przypomniałem sobie wykład zorganizowany przez Revival a prowadzony przez Gynvaela Coldwinda dotyczący Reverse Engineeringu gdzie pokazał on jak „bezpieczne” są dll’ki.. więcej o dll spoofingu w artykule Gynvael’a)

ok ja mykam spać :) jutro napiszę dalsze relacje z książki :)

3 uwag

  1. hiuh tak to juz jest z MS, ze zachwala wszystkie swoje produkty (:


  2. no tak to juz jest z MS, ze stawia on wszystkie swoje produkty w pozytywnym swietle i probuje wmowic swiatu jakie to one nie sa super.


  3. Nice site! kabababrubarta



Skomentuj

