h1

SKO ciąg dalszy…

Listopad 3, 2006

Ok przy pomocy Przemka udało mi się w końcu rozszerzyć mojego klienta o wczytywanie danych z pliku (ktorego nazwa jest pobierana przez argument).

No więc po kolei, mieliśmy uruchamiać klienta w którym jednym z parametrów jest nazwa pliku. U mnie wygląda to tak :
dist>java -jar UDPClient.jar dane.txt
teraz mam miejsce na wpisanie danych które zostaną przesłane… szczerze powiedziawszy mimo tych

  • [count] – ilosc wysłanych pakietów
  • [interval] – czas co jaki wysyłany jest kolejny pakiet od momentu przyjścia ostatniej odpowiedzi
  • [preload] – ilość pakietów, jakie moga byc wysłane bez odpowiedzi
  • [pattern] – zawartość (wzór) wysyłanego pakietu
  • [packetsize] – rozmiar wysyłanego pakiet

wciąż nie wiem jak ma wyglądać pakiet…

no w każdym bądź razie, jak wygląda wczytanie pliku ? (może dla Was to banał ale ja się z tym męczyłęm… no i męczyłem Przemka ^_- ).

Dodałem dwie zmienne, dla portu i adresu IP.
class UDPClient {
//zmienna dla adres ip hosta
public String ipek="";
//zmienna dla portu hosta
public int porcisko=0;
(......)
}

Teraz te zmienne wczytuje z pliku linia po linii :
ipek = in.readLine();
porcisko = Integer.parseInt(in.readLine());

Jak może pamiętacie z poprzednich newsów informacje o porcie znajdowały się w miejscu gdzie tworzyliśmy pakiet „sendPacket”. Tam też umieszczamy zmienną „porcisko”.
DatagramPacket sendPacket =
new DatagramPacket(sendData,
sendData.length, //dlugosc danych
IPAddress, //adres IP serwera
porcisko); //numer portu wczytany ze zmiennej

zapewne zastanowicie się co więc robi tam IPAddress… a no zmienną ipeka wcisnąłem gdzieś wcześniej :)
InetAddress IPAddress = InetAddress.getByName(ipek);
no i dalej to juz takie układanie kodu. No w każdym razie narazie mi działa, teraz się zastanawiam nad tym jakie konkretnie dane mamy przesyłać do hosta docelowego… no ale zobaczymy…
idę spać…

2 uwag

  1. I just could not depart your web site before suggesting that I really
    loved the standard info an individual supply in your
    visitors? Is going to be again ceaselessly in order to
    inspect new posts


  2. At this time it seems like Drupal is the best blogging platform out
    there right now. (from what I’ve read) Is that what you are using on your blog?



Skomentuj

