h1

Sko, jutro koniec. Prace wykończeniowe.

Listopad 16, 2006

No i ok, jutro deadline a moje prace nad programem stanęły w miejscu (tj. musiałem od nich na jakiś czas … tj do dziś… odejść ).. no to lecimy, mam już klienta i mam też serwer… no powiedzmy że mam… teraz siedzę i kombinuję jak zrobić proxy łącząc te dwa programy… Nie zrobie tego tak jak było to założone w zadaniu bo po prostu nie mam już do tego głowy.. ten post będę update’ował co jakiś czas dziś żeby było widać co robie jakby ktoś potrzebował. Zaczniemy od klienta bo go raczej nie będę już zmieniał. Jest on dość prosty. W pliku jakiśtam.txt dajemy w jednej linijce ip hosta (lub proxy) a w drugiej numer portu. Następnie z linii poleceń wpisujemy java -jar UDPClient.jar jakistamplik.txt i powinno śmigać.

Źródło programu klienta : http://arvind.p3-team.pl/UDPClient.html
serwer dam jak proxy skoncze bo musze go jeszcze dopracować…
ale już mi się w oczach mieni….

Update, Proxy chyba gotowe, program sie kompiluje i chyba nawet działa….
akutalny stan kodu proxy : http://arvind.p3-team.pl/UDPProxy.html

Dorobie jeszcze do servera pare zmian i ide spać….
albo nie, już idę spać.. dopiszę jutro…
milej nocy :)

One comment

  1. Widać te znaczki… widać… ;]



Skomentuj

