h1

Photoshop CS3 Beta , new image :) pretest.

Grudzień 28, 2006

Noooo nareszcie :) dziś zainstalowałem proszę ja Was wersję beta nowego Photoshopa oznaczonego jako CS3. No to pomyślałem że się z Wami podziele Wrażeniami :)

Nowy image Photoshopa.

Splash screen

Do tej pory witał nas pełną nazwą, teraz mamy dyskretne PS. No i delikatnie rzecz ujmując całkiem poszli w „dyskrecje” bo całośc wygląda jak „na szybko” robiona. Może to krok w stronę simplicity a może wstecz… Mam tylko nadzieję że Adobe wie co robi.. może to ktoś z byłej Macromedii namieszał i w Fireworksie machnął „a new image of photoshop” :)

( od lewej : Adobe Photoshop 6.0 CE, Adobe Photoshop CS2, Adobe Photoshop CS3 )

splashce6.jpg splashcs2.png splash.gif

Ikonki

No i kolejny szok… one step forward two steps back… ikonka prosta, czytelna konkretna ale no ludzie tamta była śliczna… czyżby starali się wylansować „PS” ponad wszystko?

( od lewej : Adobe Photoshop 6.0 CE, Adobe Photoshop CS2, Adobe Photoshop CS3 )

Adobe Photoshop CE 6 iconAdobe Photoshop CS 2 iconAdobe Photoshop CS 3 icon

Interface

Załamani już? Myślicie ze gorzej być nie może? Z przerażeniem myślicie co zrobili z gui? I nie potrzebnie :) Gui jest po prostu takie jak ma być. Odrobinkę ładniejsze okienka, dodane delikatne animacje (przejścia zejścia podejścia itd itd :]). Toolbar może występować teraz w wersji jedno lub dwu kolumnowej (wedle życzenia, wystarczy kliknąć strzałeczki). Prawy z kolei może byc w wersji expanded lub zmniejszony do widoku ikonek (na ten paseczek z ikonkami możemy przeciągnąć każde okienko z menu „window”. Jak dla mnie bardzo usefull.

( od lewej : Adobe Photoshop 6.0 CE, Adobe Photoshop CS2, Adobe Photoshop CS3 )

interfacece6.jpg interfacecs2.jpg interface.gif

Features

dodam z czasem bo narazie ciężko mi mówić o czymś co dopiero zainstalowałem :) Na pierwszy rzut oka mogę wymienić tyle z nowości :

  • Zoom do 3200% ! :)
  • Device central (screeny poniżej)

aboutdevicecentral.gif devicecentral_welcomescreen.gif devicecentral_newfile.gif devicecentral_file.gif

  • no i kilka nowych filtrów jak np average blur którego za chiny nie mogę pojąć :)

dzięki za poświęcony czas i sorry że tak ubogo no ale czego się spodziewać, zainstalowałem ps’a cs3 jakieś 1,5 h temu :) z czasem może napisze coś o funkcjonalności… może :P

11 uwag

  1. Siemka :) Ciekawy ten nowy photoshop… Przyzwyczaiłem się już do CS2. Warto się chociaż przesiąść an nowy ?? Pozdrawiam :)


  2. O jezu, przeciez to wersja BETA. Lol. Ikonki i splashscreeny przeciez to jest chwilka roboty, zeby ladnie zrobic. W wersji finalnej jestem na 100% pewien, ze ladnie beda wygladac. Wiec nie ocenijaj po wygladzie, ale raczej po nowych mozliwosciach.


  3. wakabaiashi jakbys przeczytal to ocenilem wyglad bo pisalem to co widac na pierwszy rzut oka… wyluzuj..


  4. Dla tych co sa niecierpliwi, i chcieliby poczytac o ficzursach:
    http://www.photoshopsupport.com/tutorials/mark-galer/photoshop-cs3.html


  5. Czekam na full version :D


  6. siemka pozdrawiam i czekam na pelna wersje :D


  7. wakabaiashi – racja

    Bys sie chlopie zastanowil co wypisuejsz o kroku w tyl czy dowch, i jakeis teorie ze to lduzie z macromedii nameiszlai wokol teog, czlowieku to beta ! Myslszi ze splash ejst najwazniejszy dla nich w tej chwili, n/c zal…


  8. „czlowieku to beta ! Myslszi ze splash ejst najwazniejszy dla nich w tej chwili, n/c zal…”
    no i jestes w bledzie…
    http://blogs.adobe.com/jnack/images/wheel-o%27-icons.html
    http://mezzoblue.com/archives/2006/12/20/icont/


  9. hehe no to jak n/c to n/c, po co sie wpisujesz ? Ja patrze na nowa wersje Photoshopa również od strony marketingowej no i jak wspomina człowiek z wyżej wymienionego bloga to są już finalne ikonki na które będziesz patrzył aż do nowej wersji czyli przez dłuuuuuugi czas. To jak bedzie teraz wyglądał Splash i inne wizualne – dla Was nie ważne cześci softu – ma bardzo duże znaczenie dla tego co się będzie działo z tym jak program będzie postrzegany w przyszłości. Bardzo mnie ciekawiło co się stanie po fuzji macromedii z adobem.
    Patrzycie tylko z jednej strony..
    a o funkcjonalnosci mozecie poczytac w linku ktory ktos podał wyzej. moj news na tym blogu nazywa sie „new image” takze jak ktos sie spodziewal ze opisze roznice miedzy nowem box blurem a starym radial’em to na przyszłość powinien uważniej czytać.. co czyta…


  10. topic closed (:


  11. 3000x zoom :))???!!!! fajnie, teraz wiem co wyprawiasz po nocach :) i ciesze sie z tego co widze.
    papa



Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: