h1

Certyfikacje, książki ebooki i inne… czyli co daje google :)

Styczeń 13, 2007

Jako że dnia 27 Stycznia 2007 będę brał udział w egzaminie 70-270 to pomyślałem że wypadałoby jeszcze poszukać trochę materiałów no więc z proźbą o pomoc standardowo zgłosiłem się do znajomego googla :)

na wstępie standardowo

testking filetype:pdf

co zaowocowało niesamowitą ilością testów w całosci do sciągnięcia , ofcourse za free :)

jednak idąc trochę dalej po prostu wpisałem 70-270 filetype:pdf i znalazłem takie zbiory że aż pomyślałem że żeby Was zachęcić do bawienia się z googlami pokaze Wam przyklad tego co mozna dostac :)

http://lab.lpicn.org/pub/books/ < da best :)

no nie ma to jak google :)

5 uwag

  1. dzięki przydało się bardzo :)


  2. hmmmm, przydatne …niema jak nurkowanie w google …gul gul gul..aby tylko sie nie utopic w nadmiar informacji :)


  3. Hi, I’m writing about CISSP, I invite you to check out my Blog

    Leandro Bennaton,
    http://www.guidetocissp.com


  4. thank you :)


  5. Nie wiedziałem że są aż takie piękne zbiory ebooków. Czas się wziąć za naukę. Dzięki za link



Skomentuj

