h1

Netia vs TPSA.

Styczeń 23, 2007

Jeśli korzystacie z neostrady to jakiś czas temu zapewne dostaliście mail kartkowy od tepsy z informacją że zaszła zmiana w regulaminie ( wymuszona przez Urząd Komunikacji Elektronicznej ) i że jesli Wam się nowy regulamin nie podoba to możecie zrezygnować bez płacenia kary. Olejemy rozpisywanie się nad tym co się zmieniło w umowie, grunt że się zmieniło i że można ją zerwać… tak wiem wiem, nic nowego powiecie… też mi się tak wydawało ale jak się okazuje niektórzy dopiero załapali i tak oto Netia wpadła na jak to napisał onet „Szatański pomysł” wykorzystania tego momentu do wejścia na rynek z nową kampanią i ofertą która mimo że przy użyciu tepsowych kabelków ma być o niebo lepsza od tej aktualnej i kusić tym że można przejść do nich bez żadnej kary finansowej…

Ja mam jedno pytanie… a raczej jedną wątpliwość… nie za długo się z tą kampanią zbierają? O ile się nie myle ja dostałem info o zmianie regulaminu od tepsy jakis tydzień / dwa temu, na podjęcie decyzji o odejściu jest miesiąc a Netia dopiero zamierza wejść z tą kampanią?

coś tu nie gra…

2 uwag

  1. z tego co wiem to netia juz weszla, moj kolega juz do nich dzwonil po umowe, a drugi kolega juz chyba ja zawiazal. sam mam zamiar przejsc na netie, w przyszlym tygodniu zaczne wszystko zalatwiac (tj. zerwanie umowy z tpsa [czas do 14 lutego] i zawiazanie z netia [w tym tygodniu juz bede dzwonil zeby mi przyslali papierek ktory trzeba odeslac wypelniony do nich do 14 lutego])


  2. weird, no to coś gazeta pokręciła ale w sumie to pozytywnie :) lepiej dla nas :)



Skomentuj

