h1

Microsoft Certified Professional :) yeah that’s what they call me :P

Styczeń 29, 2007

MCP Logo tak tak proszę Państwa dnia dzisiejszego o godzinie 9 z minutami przystąpiłem do 2,5 godzinnego egzaminu 70-270 poczym po 30 minutkach opuściłem lokal stwierdzając że nic więcej już nie zdziałam, mówiąc do siebie „O, patrz! samolot!” w celu odwrócenia uwagi stresu po kryjomu nacisnąłem guzik „End Review” i szybko zanim stres się zorientuje że zrobiłem go w bambuko kliknąłem „YES”….

i tak siedze… i siedze…. dla odmiany ( w końcu egzamin z XP Pro ) miałem white screen… po chwili wyszedłem spytać czy to normalne ale pani stwierdziła że tak… jak wróciłem nadal biało… ale po chwili monit „Chcesz pozostawić jakieś komentarze odnośnie egzaminu? Uwaga, nie są one anonomiowe!”, kliknąłem „nie”… ja swoje na ich temat juz powiedziałem zaznaczając odpowiedzi :)

No i czekam na wynik…. potrzeba 700 pktów aby zaliczyć, całość to prawdpodobnie 1000 choć „urban-legends” niosą że jest ich więcej…

i oto moim oczom objawił się wynik 857 pkt , Congratulations you’ve passed the exam :) i hurrraaaaaa!!! :)

poszedłem do recepcji czy jak to tam nazwać otrzymałem taki oto papierek : 

arvind-mcp-smaller.jpgi co mnie najbardziej ucieszyło ? :) security nie zmieściło się na stronie :P najwięcej zastanawiałem się nad .. drukarkami i ten temat muszę jeszcze powertować… no ale żeby nie było już teraz biorę się za przygotowania do następnych i moze przed wakacjami bedzie MCSA a do końca roku MCSE ? :P Na kursie aktualnie lecimy z w2k3 server, i potrwa to jeszcze do marca jak sądzę, potem jak będą fundusze poszedłbym na +Security ale to się jeszcze zastanowie… bo w końcu co to za admin co chcociaż CCNA nie ma right ? :)

4 uwag

  1. Gratulacje.
    Sprawdz ta kartke, moze reszte tego „status bar’a” nadrukowali Ci na odwrocie (;


  2. Gratuluje Arvind ;)


  3. gratulacje :)


  4. Gratulacje!!!

    Mozesz podac liste ksiazek z ktorych sie przygotowywales??Bylbym wdzieczny jakbys je przeslal na emaila.Dzieki i jeszcze raz gratulacje!!!



Skomentuj

