h1

Longhorn dziadu!

Luty 17, 2007

1273304.jpgno i przyleciała do mnie paczuszka z Ms’a z nowiutkim Windows Server Code Name „Longhorn” ( + IIS resource kit +dokumentacje i inne takie, w sumie 3dvd )… no ale ofcourse tymczasowo dzięki crashowi sponsorowanemu przez HP nie posiadam sprzętu więc jedyne co mi zostało to modlić się że odpalę to cudo na Virtual PC w moim przypalonym desktopie… no ale nie… nie ma tak dobrze… nie pobawisz sie Arvindzie z nowym longhornikiem… wrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!
Longhorn instalation error Longhorn instalation error

i jeszcze inne zdjecia samego „opakowania” bo tyle mi było dane obejrzeć ;(


2 uwag

  1. Daj mu 512MB RAM (albo wiecej) przy instalacji w maszynie wirtualnej. Potem bedziesz mogl mu zabrac.


  2. nie moge, 512 mam na maszynie i mi pokazuje ze nie mam tyle dostepne – logiczne :]



Skomentuj

