h1

omarion ?

Luty 26, 2007

(tak wiem, to nie tech wpis ale co mi tam, moj blgo :P)

Kojarzycie film „You Got Served!” ? A moze zespol B2K ? Wyobrazcie sobie goscia ktory ma flow, ktory ma styl, ktory potrafi grać, ktory ma głos… po krotkim dodawaniu wychodzi nam omarion. Pewniee, jest wielu gosci ktorzy sa aktorami i piosenkarzamia a w swoich teledyskach odstawiaja jakies synchro ale Omarion prosze państwa to (bboyem bym go nie nazwał bo nie chce wchodzic w wojne miedzy street dancerami, poplockerami a bboyami i innymi takimi) człowiek który taniec ma w sobie i zawiera go co najlepsze w swojej muzyce… nawet przy tak hmm „wolnym” kawałku jak Ice Box który jest aktualnie hitem na MTV ( base ) ciężko jest usiedziec w miejscu :) no przynajmniej mi :P Zebyscie wiedizeli o kim mowa ponizej daje 3 filmiki, pierwszy to urywek z filmu YouGotServed gdzie Omarion grał postać o imieniu David (jeszcze z czasów kiedy był w B2K o ile dobrze pamiętam, b2k tak btw chyba wszyscy znaja ale nie wszyscy o tym wiedza :] drugi to wlasnie b2k ze swoim hitem Bump Bump Bump (slyszeliscie go chociazby w filmie Guess Who?) i ostatni to Ice Box.

You Got Served (muzyka : Papa Roach feat Black Eyed Peas – Anxietey )

B2k feat P.Diddy – bump bump bump (trzeba chwile poczekac bo ktos kiepsko ucial i widac kawalek MTV base reklamy :P)

Omarion – Ice Box.

polecam…

5 uwag

  1. Pierwszy cool klient fajnie wymiata no i muza spok


  2. Arvind ma bloga :D no nie wierzyłem i musiałem wejść i się przekonać.
    A tak zupełnie BTW: to coś sie stało złego z forum czy tylko ja o czymś nie wiem.


  3. to generalnie techgblog ale nie moglem sie wpotrzymac zeby omariona machnac tu :P

    a co zlego sie stalo ?


  4. no wlasnie to:
    „[403] Forbidden : Dostęp zabroniony
    Zapytanie odrzucone przez serwer. Nie masz dostępu do / na tym serwerze.

    You don’t have permission to access / ”
    Nie wiem moze adres sie zmienil i nie zauwazylem albo cos :/

    A blog czy techlog calkiem fajny :) no i fajny header Ci wyszedl, nic tylko sie zakochac :D ;]


  5. hej!jestem fanka omariona!!!i ogladalam ten film!xD



Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: