h1

Semiarium Techniczne Windows Server Code Name „Longhorn”

Kwiecień 13, 2007

Ano byłem, jakoś dojechałem (korki tragiczne, czy ludzie to przypadkiem nie powinni być w pracy o 9? skąd ich tylu na drogach I’ll never know…)

no to zarzucę może zdjęciami na początek:
longhorn
peki microsoft
longhorn
longhorn
longhorn

longhorn
longhorn
longhorn
longhorn
longhorn
longhorn
longhorn
longhorn

no i żeby było milej….

longhorn
longhorn

zdjęć mam o wiele więcej, chwilowo mnie ręka rozbolała od touchpada w photoshopie :P Co do samego semiarium to ze względu na to że moje nośniki które otrzymałem były chyba niezdatne do użytku i sam się zapoznać z systemem nie miałem okazji to trochę trudno mi było niektóre rzeczy zlokalizwoać w wyobraźni aczkolwiek panowie mówili konkretne rzeczy, widownia nie spała (były pytania, była interakcja) i generalnie żyć nie umierać… no i ten obiadek :)

wiecej napisze jak odpoczne…

One comment

  1. jaki tekst mam wpisac to miał byc skaner



Skomentuj

