h1

Sprzedam :)

Kwiecień 15, 2007

po zmianie sprzętu (tj. laptopa) okazało się że w nowym nie mam już pcmcia tylko express card i moj nowo kupiony tuner który sprawił mi tyle przyjemności muszę zamienić na jakiś inny :( w związku z tym muszę go sprzedać. Jeśli są zainteresowani to mam do sprzedania tuner AverTV DVB Hybrid pod PCMCIA. Kupiłem go w qoop.pl. Sprawował się naprawdę cudnie, podpinałem go pod astera kablówkę (swoją drogą wyłapał więcej niż chyba oficjalnie powinien :) ), pod antenę (w zestawie jest dołączona) i pod FM antenkę (ma radyjko). W pudełku znajduje się tuner, antena fm, antena tv, przejściówka do innych wyjść, pilot, płytka ze sterownikami i oczywiście mięciutka gąbeczka (jak mówiłem dopiero co go kupiłem, wszystko jest, nawet nalepeczka od Avera na obudowę jak ktoś bardzo chce :]). Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem to proszę o kontakt.

hehe ale to nie koniec, żeby było śmieszniej w domu mamy livebox’a (tragedia) no ale co za tym idzie routerek Belkina który do tej pory był podpięty pod neo jest nie używany więc i jego bym z przyjemnością sprzedał. Belkinek to konkretnie http://www.pcworld.co.uk/product.php?sku=454365 ten produkt. Nie chce mi się rozpisywać, działał bezbłędnie, idealny do rozdzielenia neostrady w domku . Routerek jest w orygianlnym pudełeczku, wszystko jak w nowości, nawet folia na pudełku jest prawie cała :) instrukcje, nawet rachunek z Dixons, filtry ach, jedyne co to ładowarka jest z polską przejściówką (ofcourse dołączę do zestawu) i tyle :)

no i to chyba na tyle z rzeczy do sprzedaży, w razie czego pisać na arvind *` małpeczka ‚* juneja.info :)

miłego wieczoru.

5 uwag

  1. witam,

    takie małe pytanko, czy mógłbyś mi podać cenę, za jaką chcesz sprzedać router.
    Niestety w opisie tego szczegółu nie znalazłam.
    Pozdrawiam,

    Paulina Pyrzanowska
    (vel Konstantyn) ;p


  2. hej hej, wysłałem Ci szczegóły mailem :)


  3. Nice blog!


  4. thanks.


  5. thank you :)



Skomentuj

