h1

Solaris dla PM’ów?:)

Kwiecień 19, 2007

szok… dostałem dziś paczkę z niemiec „SUN Solaris Media Kit Program”.

3DVD oryginalnie zamówione od Sun’a:

  • Solaris 10 Operating System – SPARC
  • Solaris 10 Operating System – x64/x86
  • Developer Tools

no i zasiadłem do instalacji, no i klikam klikam i klikam…. wszystkoidzie srpawnie i szybko (instalator to jak z windy normalnie, można przejść na samych next next yes yes no next .. chociaż nie polecam.. no i doszło do kopiowania plików i co? i 3h kopiowania.. (pewnie dlatego że na vmware).. no ale nic.. zainstalowało się, grzecznie spytało mnie o ustawienia grafiki i takich tam po czym spytało czy chcę odpalić default desktop czy java desktop.. no jako żem z pejotu i mimo tego że z javą mam same problemy myśle czemu nie… odpalam i ot na systemi ektóry wydawał mi się targetowany dla serwerów czy innych bardziej secure celów pojawia mi się śliczny kolorowy pulpit przypominający połączenie gnoma z jakimś czymś…
no ale nie o tym chciałem.. już odchodząc od tego że na pulpicie mam skrót do StarOffice ( ?! ) klikam w „Launch” przechodze po aplikacjach (zdziwiony że sshd mi nie chce działać szukałem odpowiedzi wszędzie :P) i co znalazłem?

solarispm.jpg

One comment

  1. System JEST targetowany pod serwery, ale nie SOLARIS tylko SUN OS ;). SOLARIS (czyli z nakladka graficzna, czy to JDE, czy KDE) strasznie zzera moc obliczeniowa serwera. Nie nadaje sie calkowiecie do produkcji. ;)



Skomentuj

