h1

.a job?

Kwiecień 25, 2007

Haha! Nadeszła pora na zuuooo… a konkretniej bierzemy na warsztat nasze doświadczenia zawodowe… jest sobie jakas firma i stanowisko w niej (taki nasz szkic kowadła), na wstępie wszyscy się na pracę napalamy ( kowadełko się rozgrzewa) i zaczynamy pracować (tłuczemy w kowadełko a raczej coś co nim będzie :]) i tak tłuczemy, raz z prawej raz z lewej, czasem dobrze uderzymy czasem źle..uczymy sie a kowadelko wciaz sie ksztaltuje… a moze gasnie?

różnie to bywa, taka prawda a ja chcę się z Wami podzielić moimi kowadełkami i innymi podobnymi tworami.

Może i mam dopiero 20 lat ale śmiem twierdzić że mam już coś czym mogę się podzielić i taki mam właśnie zamiar. Na pierwszy rzut poszła firma TNS OBOP w które to miałem uwaga uwaga! .. przyjemność pracować. A w przyszłości opiszę jeszcze inne firmy z którymi pracowałem, dla których coś robiłem itp. Opiszę też przedsięwzięcia i organizacje z którymi coś organizowałem. Będą też negatywne bo to właśnie te motywują tych którzy popełniają błędy i przestrzegają tych którzy też je popełniają ale nie są tego świadomi..

Jeśli Ty masz doświdczenia którymi chcesz się podzielić i możesz je rozpisać tak jak ja to zrobiłem w dziale „.a job” ? to pisz na mój adres mailowy który składa się z imię@nazwisko.info (tj moje imię i nazwisko).

no nic, miłego czytania a ja mykam do … uwaga uwaga.. nauki :)

ech do czego to doszło :P

Skomentuj

