h1

Uplink2 ? :P nie, hacker Evolutions…

Kwiecień 26, 2007

Omg omg omg… siedzę sobie proszę ja Was nad 13 lvl’em realistic w HackThisSite.org i co? i sobie myślę trza zerknąć do ebooka bo czegoś nie wiem. I tak proszę ja Was szukam tegoż ebooka i co widzę? reklamę i co na reklamie? Pudełeczko jak to po lewej a w pudełeczku nowiutka gierka wyglądająca jak połączenie Uplinka z Darksignem.. Hacker Evolutions…

do ściągnięcia tutaj demo.

a ja chyba jednak wrócę do mojego sqli bo się chwilowo zaciąłem….

2 uwag

  1. Thanks for blogging about our next game.
    It’s going to be officially released next week :)


  2. Thanks for visiting my blog :)



Skomentuj

