h1

what’s goin’ on?

Maj 16, 2007

hyellow. Jako że ostatnimi czasy przygotowywałem się do pracy na pełnym etacie tak też trochę mało czasu miałem na pisanie tutaj. Ale nie martwcie się, żyję i nie zapomniałem o blogu :) ba, jak ktoś uważnie obserwuje to może nawet zauważył że miał miejsce update w dziale „People I Know”.. O networkingu już niedługo będzie trochę więcej, o wiele więcej bo zdobyłem teraz trochę ciekawych doświadczeń i materiałów :) Moja współpraca z GoldenLine.pl również się zacieśni więc i tam będzie mnie więcej :) Poza pracą 24 maja wybieram się na seminarium Williama L. Urego „Dochodząc do TAK: siła skutecznych negocjacji” (www.ury.pl , swoja drogą, fajna domena :]).

Co poza tym ciekawego? Korzystając z Last.Fm natknąłem się na reklamę Phillipsa z wykorzystaniem osoby Davida Belle’a do zobrazowania „wolności”… ja się zdziwiłem… Niby nic a jednak…mam dziwne wrażenie że sam David nie wie o tym że został wykorzystany..i to nie przez byle kogo, przez firmę Phillips… po kliknięciu w obrazek strona przenosi nas do http://www.musicquilt.com/.

A co poza tym? 22 maja pod patronatem British Polish Chamber of Commerce (BPCC), IBM Polska, SPI Int’l Polska oraz Ecademy Poland Club odbędą się
Konferencja i warsztaty networkingowe ( godz. 9.00–14.30,
kino Luna , ul.Marszałkowska 28, Warszawa. ). Polecam gorąco. Niby zapisy się skończyły ale może ktoś wejdzie przez okno … a co tam :) dla chcącego nic trudnego nie? Szczegóły o tutaj :)

no i ok, bbl :)

Skomentuj

