h1

Portable Apps ? to co lubisz i tak jak lubisz zawsze przy Tobie!

Maj 17, 2007

Firefox Portableszukałem dziś sposobu na synchronizację danych z Sunbirda z moim PDA.. niestety na tę chwilę bezskutecznie :( jednak nie wszystko stracone! przy okazji szukania natrafiłem na pewną witrynę która zwie się PortableApps.com . A co na niej? A na niej zbiór aplikacji oznaczonych jako „portable app” czyli aplikacje które

  • nie wymagają instalacji
  • nie wymagają praw administratora czy innych takich
  • wszelkie pliki konfiguracyjne (bookmarki, hasła, cookiesy iczy np. najnowsza baza wirusów w przypadku antyviursa) przechowują przy sobie i nie zostawiają śladu po sobie na komputerze na którym zostały uruchomione.
  • można je przenosic na dowolnym nośniku, pendrive, mp3 player, sdcard itp. wystarczy włożyć nośnik do czytnika i można korzystać z oprogramowania w takim stanie w jakim zostawiliśmy je ostatnim razem obojętnie z jakiego komputera wtedy korzystaliśmy.

mi osobiście się nie przyda bo wszędzie taszcze ze sobą mojego lapka ale może akurat Tobie się przyda?

3 uwag

  1. ale to jak sie tego dokładnie używa??


  2. no ja już sam nie wiem, pewnie nie wrzuca się tego na nośnik i nie klika ikonki rozruchowej [exe], to jest naprawde trudne do zrobienia ;/


  3. :) stad brak mojej odpowiedzi, myslalem ze to tricky question :)



Skomentuj

