h1

mega beatbox joł! usher, rhazel i inni w jednym :)

Maj 20, 2007

:) jakiś czas temu zorientowałem się że mam mikrofon wbudowany w laptopku i tak mnie dziś na muzykalnie naszło że złapałem się za gitarkę… ale że mi palce poodpadały to sobie pomyślałem że zobaczę jak to brzmi jak się robi takiego megajołbitboksa (czyli że nie używa się nic innego jak ust (no i dłoni w moim przypadku teraz))…

efekty? check them out :) nędzne bo nędzne ale zabawa przednia :)

a jak to robi mistrz ? Rhazel znany jako ojciec chrzestny hałasu (The GodFather of Noise) robi to mniej więcej tak :

i jeszcze z american Idol

Wacko Jacko – Billy Jean
Usher – Yeah
Anita Ward – Ring My Bell (best one he does IMO)
Yoshimoto – Du What U Du
Four Elements – Rahzel

nie wiem jak Was ale mnie to rusza :)

4 uwag

  1. Mooooocne bardziej mi sie podobało niż tego manego z góry :D Idol the best :D


  2. Omg Rhazel wymiata…slyszalem jak on to robi ale tu to jest sieka ^^
    Ehh tylko pomarzyc xD


  3. dobre, ten francuz wymiata…


  4. Niepozornie wygląda ten idol, ale efekty rzeczywiście wyśmienite. Miło posłuchać. Robi wrażenie :)



Skomentuj

