h1

Booz2Go – ku pijącej młodzieży.

Czerwiec 8, 2007

No i proszę, ja tu się głowię z czego inżynierkę robić i co z magistrem będzie a tu widzę niektórzy mają pomysły „takie że weź„. Jakie? no np. 5 dwudziestoletnich studentów z Helicon Vocational Institute (holandia) wykobinowało w ramach pracy dyplomowej … alkohol w proszku. Piliście kiedyś plusza? To teraz sobie wyobraźcie że zamiast pigułki która daje troche szumu i działa jak placebo dostajecie 20 gramową paczuszkę ( 20g = ~1.5 euro ) która po rozpuszczeniu daje nam 3% limonkowy soczek…

Z racji tego że twórcy są ambitni (a Polacy lubią kombinować) zgaduję ze te 3% to tak na start.. a co na to sami twórcy?

Celujemy w rynek młodzieżowy. Będziemy konkurencją dla drinków Bacardii” – Harm van Elderen
Ponieważ nie jest to alkohol w postaci płynnej, możemy sprzedawać go młodzieży poniżej 16 roku życia” – Martyn van Nierop.

no i panowie nie próżnują i jak twierdzą mieli już oferty od dużych komercyjnych firm…ciekawe, kiedy ten specyfik przyjdzie do kraju..a tak przy okazji, ja wytrwałem bez łyka alkoholu do 18. A Ty? I pomyśleć że jeszcze nie dawno mówiono o tym że imprezy bez alkoholowe stają się trendy….

9 uwag

  1. A ja nie.


  2. bywa i tak :P


  3. U mnie w sumie, w mieście osoba powyżej 13 roku, która nie pije to rzadkość.


  4. a ja mam 17 i nie pije :)
    PS. nie mam zamiaru wogole PIĆ :)


  5. No no, szacuneczek, szacuneczek:) Ja zacząłem w 3 gimnazjum:P Od szlachetnych trunków marki Agropol:P


  6. hehe a ja uwazam ze nie jest to złe … kto ma swoj rozum to robi to z umiarem ;p


  7. hehe nie zła bk nie wiem co o tym myslec ale gratuluje ;p;p;p


  8. A będzie jakiś temat o bakaniu? Bo też miałem w tym doświadczenie jak każdy szanujący się przygłup ogoniasty w wieku licealnym:/


  9. domena booz2go . pl na sprzedaż!!! bądź pierwszy. szukaj na nazwa . pl



Skomentuj

