h1

21

Lipiec 2, 2007

ale ten czas leci co? chciałem napisać małe podsumowanie tego co się wydarzyło przez ostatni rok, przez rok kiedy to byłem gorącą 20stką, jak to dostałem pracę, potem drugą, jak to się związałem z goldenlinem (od moderacji po community managera :) ), jak to wynajalem mieszkanie, jak to podjalem decyzje zmiany trybu studiowania, jak to zostalem oficjalnie trenerem od adidasa itd itd…

i tak sobie myślałem co to ja nie napiszę w tym podsumowaniu i stwierdziłem…screw the summary! let’s work! :)

plany na najblizszy czas?

pozostaje przy tym co pisałem na GoldenLine.

Marzenia? Mógłbym powiedzieć „Porsche” i tak to zostawić.. ale wtedy nie wszyscy zrozumieją… jeszcze ktoś pomyśli „materialista!”…
a przecież mi nie chodzi o to by mieć, ale o to by móc mieć…”

ale porsche i tak sobie kiedyś kupię :)
cheers!

4 uwag

  1. znowu mi sie tu podoba, przestales pisac o pierdolach

    ps. dziwne uczucie z tymi urodzinami, ja mam od jutra 21, czuje sie taaaaki stary


  2. łoch, Ciepielu Ty :)

    a które to były pierdoły? to tak żebym wiedział czego mniej :)


  3. pierdoly ale zastrzegam ze dla mnie :>

    jakiestam gry hackerskie itp :) teraz blog jest konkret


  4. lol, jakies tam gry hackerskie? ;)
    a widziales tego WebGoat? To jest to o co pytales, tak sie uczy podstaw websecurity…



Skomentuj

