h1

to nie film…

Lipiec 10, 2007

a tak się poczułem, jakbym oglądał tragiczny smutny film… tragedię, dramat… Przeczytałem tego newsa…. potem wylądowałem na tym blogu i te słowa w połączeniu ze zdjęciami..
brrr…
niby codziennie się słyszy czy widzi takie historie w tv, radiu, gazetach czy jak tu – internecie… niby przyjmujemy je od wiadomości ale jednak to tylko „news” jakkolwiek strasznie by to nie brzmiało. Z jednej strony to dobrze, bo przecież gdybyśmy się przejmowali wszystkimi zdarzeniami które mają miejsce to nie starczyło by nam czasu na oddech..

niby codziennie ale tym razem jakoś tak inaczej, tym razem zaraz obok newsa trafiłem na blog, cichy nieznany blog, nie jakaś gazeta czy portal.. zwykły blog zwykłego człowieka…
no nie wiem jak to inaczej opisać… nie znałem ani jej ani ich.. ale w tej chwili jak to wszystko przeczytałem czuję się tak jakby zmarli jacyś znajomi.

moje kondolencje dla znajomych i rodziny.
Anna i Koj
Anna Pasek 18.08.1982 – 05.07.2007

a w sobotę oglądałem ściankę wspinaczkową którą mam pod blokiem…

One comment

  1. niby… mam bardzo podobne odczucia …



Skomentuj

