h1

bulderownia

Lipiec 12, 2007

Hello… obolałymi rękoma chcę się z Wami podzielić tym co wczoraj przeżyłem. Przeżyłem szok. Poszedłem na ściankę na którą jeszcze nie mam uprawnień więc wylądowałem w czymś co się nazywa „bulderownia”….czyli do tego pomieszczenia które widzicie z lewej strony.

Wspinałem się kiedyś na prędkość, na ściankach takich zwykłych i myślałem że jestem kozak bo ooo szybki jestem i w ogóle nieźle mi idzie…i co? dupa nie kozak. Ludzie, takiego łomotu jak wczoraj mi ta „bulderownia” dała to ja dawno nie dostałem :) i wiecie co? będę tam chodził regularnie bo zabawa przednia :) więcej informacji o tu.

w wolnym czasie spróbuję poczytać coś nie coś o tym bo osoby które tam były rozmawiały jakimś dziwnym językiem dla mnie laika nie zrozumiałym… muszę sobie tylko takie dni wyznaczyć żeby mieć siły asekurować na AFA :)

One comment

  1. […] Original post by Arvind Juneja – Networking, Security, Project Management and projects. […]



Skomentuj

