h1

Adidas Flow Academy – trening 28 lipca

Lipiec 28, 2007

Dziękuję wszystkim którzy stawili się dziś na treningu mimo wybitnie wczesnej pory (jak na sobotę). Jednocześnie przypominam że w przyszłym tygodniu zajęcia odbędą się znów o 11 i tak już pozostanie (oby:)). Przy okazji chciałbym uprzedzić że może mnie nie być z racji urlopu więc jeśli ktoś będzie chciał się poduczyć king konga to bądźcie ostrożni bo słyszałem że poprzednim razem jak mnie nie było to ktoś nieźle przyrżnął a nie chcielibyśmy mieć kontuzji prawda? :)

ach i przekierowałem domenę http://www.adidasflowacademy.com na wordpressowego feeda więc jeśli ktoś z Was ma bloga na wordpressie to wystarczy żeby dodał kategorię „adidas flow academy” i jego wiadomości również tam się pojawią :)

pozdrawiam i miłego weekendu życzę!

4 uwag

  1. hehehe… to mój kolega z team`u sie przejechał… :D chcial zrobic double king kong`a i za drugim odbiciem rękami niestarczyło mu materaca i sie przejechał… xD
    Troche go kolano pobolało i tyle… :D
    POZDRO.


  2. Eh zazdroszcze Wam^^ Super macie… też bym tak chciał;p niestety za daleko mieszkam od Warszawy^^’ Pozdrowienia dla wszystkich, a szczególnie dla Arvinda(podlizucha xD)^^


  3. no ja z team`em dojeżdzamy z Zielonki jakies 20km. od wawy.


  4. Ja mieszkam 16 km od granic yz Rosja wiec raczej dojezdzac nie bede=[



Skomentuj

