h1

music that moves me…

Sierpień 16, 2007

co rusz ktoś kto oglądał moje filmiki pyta mnie czego tak naprawdę słucham i czemu używam często „smutasowej muzyki” do filmików… odpowiedź jest prosta, słucham tego co mnie rusza a używam takiej a nie innej muzyki bo…. no właśnie, bo mnie rusza… poniżej zarzucam kilka kawałków z youtube’a które wg. mnie powinien usłyszeć każdy kto chce poczuć lekki dreszczyk, gęsią skórkę a może nawet łezkę… a już na pewno powinien usłyszeć każdy kto chce na chwile o wszystkim zapomnieć i jednocześnie to wszystko przemyśleć….

Na pierwszy rzut leci Hallelujah ze shreka ale uwaga! w specjalnym wydaniu. Tzn nie wykonuje jej tak jak w oryginale Rufus Wainwright tylko Norwescy piosenkarze :

  • Espen Lind.
  • Askil Holm,
  • Alejandro Fuentes,
  • Kurt Nilsen

na drugi rzut lecą dwie piosenki grupy The Fray o której w polsce słyszano dzięki utworowi Over my Head który to widniał na polskich listach przebojów przez dłuuuugi czas.. Całe szczęście nie jest to grupa jednego utworu i cała płyta jest warta posłuchania a kawałek How to save a life to jeden z moich faworytów:

trzeci rzut – LifeHouse :) kto obserwował kiedyś dawno temu mojego last.fm’a mógł stwierdzić że to zespół od którego się uzależniłem… i po części pewnie miałby rację bo byłem w stanie słuchać całej dyskografii bez przerwy i ani na chwilę mi się nie znudziło :) Grupę LifeHouse w polsce wypromowały utwory „Hanging By A Moment” i „Sick Cycle Carousel”

LifeHouse – Everything (live)

no i na zakończenie dodam jeszcze utwór Bena Kwellera który to usłyszałem przypadkiem kiedy wyszukiwałem jego płyty dla kolegi Tomka Jacaka który to swoją drogą wraz ze swoją ekipą Max Weber wydał demko do którego przesłuchania serdecznie zapraszam : http://www.plikus.pl/zobacz_plik-Max_Weber_-_Demo-4976.htm

Ben Kweller – On my Way

Wszystkie utwory staram się dawać w wersji live bo wtedy widać te emocje które przechodzą przez artystów…

Skomentuj

