h1

Telefon na raty z mobile.pl vol.2

Sierpień 20, 2007

14 sierpnia bieżącego roku, Bogu ducha winny Arvind wypełnił formularz na stronie mobile.pl by zakupić na raty telefonik… niestety jak widać w newsie poniżej „dupa-blada” z tego wyszła więc zapomniał on o całej aferze i zaczął szukać lepszych rozwiązań. Znalazł nawet jedno, Pożyczka letnia w ING (8% stopa i APR 8.29%, do 2000pln bez zaświadczeń) a że nawet ma tam konto to stamtąd pewnie ją weźmie a telefon kupi w komisie i dostanie gratis kartę 1gb :)

no ale żeby było milej rano dziś zadzwonił telefon…

„czy z panem arvindem juneją rozmawiam”?

rzekła kobieta

„owszem”

odpowiedział

„ja w sprawie (bbbbbelblebleble)… otóż podczas wstępnej weryfikacji był problem z pana imieniem i nazwiskiem (bo nietypowe … jęk jęk )i został wniosek odrzucony..ALE już wszystko działa i dalej go rozpatrujemy”

wyjaśniła pani…

i ja do niej nic nie mam, Ona mnie tylko poinformowała… jak mniemam w polskim call center za słowo przepraszam konsultanci chyba tracą premię bo boją się go używać no ale z drugiej strony to też kwestia mentalności i zrozumienia swojej pracy. Przecież nie będzie przepraszała bo to nie jej wina… a że ona teraz tak naprawdę nie mówi w swoim imieniu tylko banku to już się kobiecinie zapomniało.. no cóż, bywa, musiało jej być głupio tłumaczyć się z takiej sytuacji.. dla mnie to norma :)

„Ty, a jak Ty tak w ogóle masz na imię? bo wiem że mówią na ciebie Arvind ale tak naprawdę?”

:D

4 uwag

  1. Szanowny Panie,

    w imieniu mBanku, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pańska sprawa jest w toku i jak tylko poznamy bliższe szczegóły skontaktujemy się z Panem.

    Bardzo zależy nam, aby nasi Klienci czerpali z kontaktów z mBankiem nie tylko korzyści finansowe, ale również satysfakcję z poziomu i jakości obsługi, dlatego Pana sprawa została potraktowana z najwyższą starannością i przyczyni się do wyeliminowania w przyszłości podobnych sytuacji.

    pozdrawiamy,
    Zespół mBanku


  2. z imieniem Prot jest tak samo.


  3. Szanowny zespole mBanku.

    Przeprosiny przyjęte, dalsza dyskusja z jednym z Waszych przedstawicieli toczy się na łamach portalu GoldenLine.pl pod adresem :
    http://www.goldenline.pl/forum/gl-ogolne/121697/s/2#1788256

    pozdrawiam,
    Arvind Juneja


  4. Szybka Pożyczka : to portal finansowy działający w ogniwie systemu partnerskiego, który w łatwy i przystępny sposób przedstawia produkty finansowe banków w Polsce.



Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: