h1

Nilsen Kurt, Espen Lind, Askil Holm & Alejandro Fuentes

Sierpień 21, 2007

jakis czas temu dałem Wam do posłuchania piosenkę o tytule „Hallelujah” w wykonaniu panów wymienionych w tytule… piosenka powaliła mnie osobiście na kolana i z ręką na sercu przyznaję że za każdym razem mam dziwne wrażenie że się rozbeczę jak małe dziecko… choć może nie było by to takie złe… no ale wróćmy do tematu, no więc wspomniani Panowie jak się okazało nagrali całą płytę (!) i oto trafiła ona do mnie za pośrednictwem jakże brzydkiego procederu torrentowaniem zwanego. I tak oto pół godzinki i mam albumik w łapkach… a co tam na płycie? Covery takich pięknych utworów jak Kiss from the Rose – Seal’a… i wiele takich których w życiu nie słyszałem a słyszeć powinienem…

Utwory są w wersji live co dodaje takiego wyjątkowego ducha, a co znajdziecie na krążku?

01-unloved
02-sail away
03-mary janes last dance
04-weddings off
05-stars
06-kiss from a rose
07-desire
08-stay on these roads
09-never easy
10-the river
11-im a man of constant sorrow
12-i cant make you love me
13-i got a woman
14-the boys of summer
15-when susanna cries
16-hallelujah

Zapraszam do słuchania…

7 uwag

  1. Hej, faktycznie, ich połączenie to strzałw dziesiątkę. I śpiewają super piosenki :P Pozdro.


  2. nie mam tej plyty ale slyszalam hallelujah i musze stwierdzic ze wymiataja razem ;)


  3. sa gemialni!!!!:)


  4. Od około 7 lat słucham Espena Linda, dla mnie jest i zawsze będzie numer jeden. W Polsce oczywiście nikt go nie kojarzy, ale kto chce sam dotrze do jego niezwykłego głosu.


  5. Witaj. Gdzie moge kupic ta plyte?


  6. Panowie nagrali także drugi album „Hallelujah vol.2”, 3 lata po pierwszym. Jest równie świetny. Zaczęłam słuchać obu płyt po tym, jak znalazłam na Youtube najpierw piosenkę „Hallelujah”, a później wiele innych, szczegolnie z pierwszej ich wspólnej płyty. Teraz szukam na necie solowych płyt Panów, na razie bez rezultatu. Szkoda, że w Polsce ci świetni artyści są tak mało znani. Pozdrawiam wszystkich fanów Espen’a, Kurta, ąlejandro i Askil’a!


  7. Oni sa cudowni! Zakochana w nich jestem od mojego pobytu w Norwegii (2,3 lata) i musze przyznac, ze ta milosc rosnie z dnia na dzien. Niestety nie mam wszystkich ich piosenek. Ubolewam nad tym strasznie, ze ich plyty nie sa dostepne w Polsce…



Skomentuj

