h1

Japanese Language Proficiency Test – intro

Sierpień 23, 2007

No tak, razem z grupą Język Japoński ( taka fajna grupka na GoldenLine.pl ) postanowiliśmy zacząć przygotowywać się do egzaminu JLPT. Nasza grupa na tę chwilę to Michał Mazur (PSX Extreme, zdaje na lvl. 3), Tomasz Sygnowski (lvl. 2) i Anna Krówczyńska (lvl. 4) a dopinguje nas Jarosław Żaczek (on już ma lvl. 3…. cwaniak :])….

anyways, przyuważyłem że Michał wziął się ostro do roboty więc pomyślałem że i ja bym zaczął w końcu, jakby nie patrzeć ostatnim razem zabrakło mi 15 punktów a przygotowywałem się…. no ok, praktycznie się nie przygotowywałem :P więc może jak teraz coś poćwiczę to coś z tego będzie..

żeby się upewnić że coś z tego będzie postanowiłem że będę systematycznie powiedzmy raz na dwa tygodnie wrzucał tu „lekcję” z tego co przerobiłem (korzystam z wielu materiałów więc będę wrzucał różne słówka itd.) + nowe kanji do zapamiętania.  Do pierwszej lekcji jednak chcę sobie przygotować plan nauki a Wam poniżej zamieszczam szczegóły formalności. Warto wiedzieć bo można się zapomnieć i już nie będzie miejsc na egzamin…

Termin Uwagi

  1. Wydawanie formularzy aplikacyjnych od 23 sierpnia (czwartek) do 14 października (niedziela) Opłata za formularz aplikacyjny – 10 PLN
  2. Przyjmowanie formularzy aplikacyjnych
    1. Uiszczanie opłat za egzamin od 23 sierpnia (czwartek) do 14 października (niedziela)
    2. Przesyłki należy nadać priorytetem.
    3. Decyduje data stempla pocztowego.
    4. Przyjmowanie formularzy na recepcji do dnia 12 października (Wydział nieczynny w weekendy)
    5. Opłata za egzamin: 100 PLN (nie można zdawać egzaminu na kilku poziomach jednocześnie)
  3. Wydawanie zaświadczeń rejestracyjnych
  4. Egzamin 2 grudnia (niedziela)

One comment

  1. bardzo bardzo z niecierpliwościa czekam na te materiały.



Skomentuj

