h1

Telefon na raty z mobile.pl – vol. 3 „Siódemka”

Sierpień 30, 2007

Telefon na raty z mobile.pl – vol. 3 „Siódemka”. czyli jak zręcznie nie dostarczyć telefonu…

27 Sierpnia 2007 – first strike..

  • Godzina ok 9:00 – dzwoni telefon, niczego nie świadom przedzierając się przez roboty chodnikowe przy Al. Wielkopolskiej sięgam do kieszeni po mój stary zdechły L6 telefon… odbieram, kurier mówi „halo? o której pan tam na tej nowowiejskiej?”, „po pracy, w sensie po 17 będę”… kurier na to „aa, ueee, okey” i cisza, rozłączył…
  • Godzina 10:30 – 19:00 – wyzdzwaniam do kuriera pod numer z którego dzownił.. raz mnie ścina, raz nie odbiera, raz nie ma zasięgu.. generalnei nie odbiera.
  • Godzina po 19:00 – dzwonię do Siódemki … jasne, nie m tak fajnie, nikt nie odbiera.. ok na dziś starczy.
  • Godzina ok 20:00 – jaaasne :) dzwonię do mbanku żeby otrzymać numer przesyłki bo na stronie można sprawdzić jej stan… i co? i nie mają…

 28 Sierpnia – calm before the storm…

  • Godzina ok 10:00 – dzwonię żeby się dowiedzieć wtf? i co? no i dostałem od mbanku numer przesyłki, sprawdzam na stronie siódemki i co widze? przesyłka u nich jest od 24 Sierpnia… hurraoklaski…
  • Godzina ok 12:00 – dzwonię do siódemki, dodzwoniłem się i dowiedziałem się że dziś przywiozą… great.
  • Godzina ok 19:00 – zerkam na moją przebrzydłą L6… no właśnie..

29 Sierpnia – is it ? omg really ? … no.

  • Godzina nie określona – dodzwoniłem się do przesympatycznego kuriera, pan nie miał mojej przesyłki ale wyraził ogromną chęć pomocy. Zatrzymał się na poboczu żeby sprawdzić co za przesyłka i przekazał mi informację że taka przesyłka jest ale została w magazynie… średnio mnie to ucieszyło ale powiedział że zobaczy co da się zrobić. Wrócił do magazynu i był przy przesyłce i zadzwonił… mnie jednak w tej chwili nie było przy telefonie i gdy zadzwoniłem ponownie był już na mieście :(
  • Godzina ok 13:00 – zadzwonił do mnie kurier (inny) z siódemki i mówi że ktoś będzie u mnie między 16-19 i już mu ją przekazali… hurray!!! może to właśnie to!
  • Godzina ok 19:00 – spoglądam na moją rozładowaną L6… jasne..

30 Sierpnia – who should I call to?

  • Godzina ok 09:30 – dzwonię do kuriera (tego miłego) i mi mówi że dziś miał inne priorytetowe przesyłki ale rozmawiał z kierownikiem i że będzie ok. 
  • Godzina ok 10:00 – 7 twierdzi że przesyłka jest (zadzwoniłem na magazyn) i że będzie wysłana … jutro… no to wspominam o tym że rozmawiałęm dziś z kurierem który twierdzi że kierownik już wie i się tym dziś zajmie… No i teraz jest jazda.. kobieta daje mi numer do kuriera (bardzo cierpliwa Pani, pozdrawiam!):
  • Numer 1 – dzwonimy – odbiera jakiś killer, facet się na mnie wydziera żebym dał mu żyć….
  • Numer 2 – poprawiony – nie ma takiego numeru…
  • Numer 3 – Kurier twierdzi że już nie pracuje w 7 … oddzwaniam do magazynu – prawda, zdarza się … Proszę więc o prawidłowy numer.. w tle słysze krzyki jakiejś kobiety „nie dawaj klientowi prywatnego!!!!”…. no i dostałem następny numer:
  • Numer 4 – Kurier twierdzi że warszawa to nie jego rejon i nic o paczce nie wie…

próbowałem się potem dodzwonić do 7 ale już nikt nie odbiera….

za co to?

update:

  • godzina punkt 13:00 – dzwoni do mnie Pan który mnie informuje że dostarczą mi do domu (bo jak twierdzi będzie im łatwiej niż do pracy, co ciekawe bo wcześniej w firmie mi powiedziano że nie dostarczają przesyłek po 17 chyba że tak jest zaznaczone a cytuję: „no pan wybaczy ale u pana nie ma”) między godziną 18 a 20 i że osobiście dopilnuje aby przesyłka dotarła i uwaga „Bardzo przepraszam że przesyłka nie dotarła wcześniej”…

mam się cieszyć? bo sam nie wiem…

3 uwag

  1. A nie myślałeś, że może po prostu jesteś feralny ;-)


  2. wolę określenie jedyny w swoim rodzaju :)


  3. No nie ma co jak tylko mieć takie problemy jakie ty masz z przesylkami :)



Skomentuj

