h1

Telefon na raty z mobile.pl – vol. 4 „The Final Countdown?”

Sierpień 30, 2007

Uwaga ! Byli tu! :) i co? pokazali, prawie dali dotknąć, zabrali paczkę i se poszli :D

po złożeniu papierów na kartę kredytową i kilka dni później na telefon okazało się że otrzymałem nowy dowód osobisty. Żeby było szybciej od ręki zadzwoniłem do mBanku żeby sprawdzić czy nie muszą sprawdzić papierów i co? I mi pani powiedziała że zmienili adres korespondencyjny ale resztę powinienem zgłosić po odebraniu zarówno karty jak i telefonu….

zgadnijcie co? kartę odebrałem, bez problemu.

a  telefon?

no właśnie, „przykro nam ale procedura nie pozwala”… i ja Panów doskonale rozumiem, jakby co mBank naliczyłby ich i tyle. Wina leży po stronie mBanku i mogę im jedynie współczuć że teraz muszą latać w kółko z paczką mimo że mogliby ją dawno zostawić i mieć ją z głowy i wszyscy byliby szczęśliwy…

ale nieeeeeeeee…. no bo gdzie, niech się arvind męczy.

mBankowi gratulujemy mobile.pl .

3 uwag

  1. bez kitu masz pecha.


  2. tell me ’bout it….
    obawiam się tylko że ja się trochę posmucę pozłoszczę a to co sobie sam zrobił w przy mojej sytuacji mBank dłuuugo będą nadrabiać zwłaszcza że google ich teraz miażdży…


  3. Frontem do Klienta !!!



Skomentuj

