h1

Japanese Language Proficiency Test – after intro…

Wrzesień 6, 2007

No nie miałem się kiedy zabrać do pracy więc w między czasie chciałem dać Wam wstępne materiałki czyli


Słówka

Kanji


narazie tyle, może jutro po imprezie integracyjnej w pracy jak wrócę poobijany do domu zaczniemy pierwszą lekcję :)

2 uwag

  1. Ooo.. Widze ze mamy ze soba wiecej wspolnego niz myslalam, lol. No jak tam, formularze zlozone? Ja sie troche za pozno obejrzalam, ale mowi sie trudno, jest jeszcze przyszly rok. Czekam z niecierpliwoscia na relacje z egzaminu, mam nadzieje ze radosnie wykrzykniesz ze zdales i ze test nie byl ani troche trudny. Powodzenia ;).


  2. ja już raz do niego podchodzilem. zabraklo mi wtedy 15 punktow ale moge szczerze powiedziec ze sie nie uczylem…formularze opłacone i ponoc mi poczta wyslali :/ co mnie zdziwilo bo nawet im adresu nie podawałem… pewnie wzieli z bazy ale i tak dziwne bo raczej nei daja bez dowodu wplaty…



Skomentuj

