h1

eng czy pl?

Wrzesień 17, 2007

tak się zastanawiam, mojego bloga miesięcznie ogląda kilka tysięcy użytkowników… z pewnością nie są to tylko unikalni userzy ale i stali czytelnicy..

chciałbym Wam zatem zadać pytanie. Czy uważacie że gdybym zaczął pisać po angielsku to byłby dla Was duży problem czy może wolelibyście jednak wersję anglojęzyczną?

9 uwag

  1. ale dajesz nam wybór…
    chyba, że na wersji anglojęzycznej będziesz pisał po Polsku :P


  2. Bez większej różnicy, podszkolę się przy okazji ze slangu ;)


  3. Ty no Hary, a co miałem jeszcze japoński i rosyjski dorzucić? :)

    wybór jest albo ang albo pl :D
    z pozostałych się muszę doszkolić…
    francuski z kolei odpada bo to blog którego czyta dużo <18 :)


  4. btw, piękne zdjęcia!


  5. no tak dziwnie to napisałeś… z zdania wynikają dwie opcje:
    – pisanie po angielsku to dla nas problem
    – czy wolimy wersje anglojęzyczną ;)

    na obie opcje odpowiadam – tak :P
    trochę to będzie problem, ale tak jak napisał Adrian – będzie to okazją to poprawy kondycji językowej ;)

    btw, dzięki ;)


  6. Heh ja osobiscie sie czuje dziwnie jak mam sie do ciebie po polsku odezwac :P mnie osobiscie nie robi to roznicy :) a angielski jest bardziej uniwersalny – zna go wiecej ludzi niz polski ;)


  7. omg, dopiero zauważyłem że „czy wolelibyście wersję anglojęzyczną” :D


  8. na rosyjską zapewne tez byś miał chętnych… A teraz pisz podwójnie.. ;)


  9. W zupełności wystarcza mi twój blog w polskiej wersji językowej, jeśli faktycznie mam wyrazić swoją opinię :)



Skomentuj

