h1

Zmarł Colin McRae :(

Wrzesień 17, 2007

usłyszałem w radiu i poczułem się jakby ktoś mi zabił mojego bohatera z dzieciństwa…. Nawet nie wiem jak Colin wyglądał.. pamiętam za to czym jeździł.. i pamiętam jak ścigałem się z nim w pierwszej części gry sygnowanej jego nazwiskiem….nawet na gwiazdkę dostałem kiedyś kierownicę i spędzałem całe dnie pobijając rekordy na trasach w CMR2…

to dziwne…

sprawdziłem na wiki, ot co znalazłem :

15 września 2007 Colina McRae zginął w katastrofie pilotowanego przez niego śmigłowca Eurocpoter AS 350 B2 Écureuil[2], pozostałe trzy ofiary to pasażerowie maszyny: 5-letni syn Colina – Johnny Gavin McRae, 6-letni Ben Porcelli, z którym chłopiec bawił się przed wypadkiem oraz Graeme Duncan, przyjaciel rodziny.[3][4]

:( w radiu powiedzieli że dobry był z niego pilot i że prawdopodobnie (nie jest to pewne) on siedział za jego sterami…

mogę jedynie podziękować za mile spędzony czas i lekcje jazdy w warunkach ekstremalnych bo mówcie sobie co chcecie ale dużo się nauczyłem z dwójeczki od Colina…

miłej jazdy w niebie…

4 uwag

  1. heh… W tym wypadku widac bylo ironie losu… slyszalem w telewizji ze rozbil sie niedaleko domu… tez bylem fanem collina 2 chociaz zdecydowanie wolalem mitsubishi lancer niz forda focusa…

    Swoja droga ciekawe czy smierc collina bedzie miala jakis wplyw na dalsze wydawanie gier sygnowanych jego nazwiskiem…


  2. szczerze mówiąc uważam że decyzję powinna podjąć rodzina…
    i jeszcze jego synek umarł… ech..


  3. Doprowadza mnie to do pewnych przykrych wnioskow
    1) Bogactwo niszczy ludzi (tu doslownie…)
    2) Dzieci zawsze beda ofiarami bledow doroslych… (tak bylo jest i bedzie niestety mowie z autopsji)


  4. Jaka szkoda że umarł był wspaniałym kierowcą rajdowym.



Skomentuj

