h1

„Alchemia Kariery”

Wrzesień 19, 2007

Kiedy czytacie jakieś wywiady z ludźmi którzy uważają że do czegoś doszli albo inni uważjaą że oni do czegoś doszli to zawsze pada pytanie „od czego się zaczęło”… ja też sobie zadałem takie pytanie bo czuję że gdzieś idę i nie jest źle i wiecie co? Nie jestem w stanie powiedzieć że w 100% ale z pewnością w znacznej mierze moja aktywna działalność w stronę rozwoju personalno-zawodowego wynikła z wysłuchania wykładu „Alchemia Kariery”…

Nie chcę sam pisać o co chodzi bo jeszcze nie moja pora żeby uczyć ludzi jak prowadzić swoją karierę (choć parę rad dla tych którzy dopiero zaczynają – lub coś już osiągneli ale chcą iść dalej – mam i z pewnością w międzyczasie będę o nich pisał) ale chciałbym Was zaprosić na dzisiejszy wykład który odbędzie się o godzinie 18 w Centrum Bankowo-Finansowym ( „Nowy Świat”, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, wstęp 20pln). Wykład jest prowadzony przez Grzegorza Turniaka za darmo. Płacicie za wynajętą powierzchnię ale uwierzcie mi, warto….

Grafik wydarzeń znajdziecie pod tym adresem: http://turniak.pl/index.php?cat=2 , warto się zainteresować wszystkimi wykładami a jeśli nie ma w Waszej okolicy to zawsze możecie dać cynk i może zorganizujemy coś akurat u Was? (mówię poważnie, wszelkie propozycje i zaproszenia mile widziane!

Ps. dla tych którzy już teraz nie mogą usiedzieć na … no w miejscu :) proponuję trochę rozejrzenia i poszukania w swojej okolicy działalności takich grup jak The Top Careers Club, BNI, Toastmasters, Studenckie Forum Business Center Club i co najważniejsze? Rejestrować się na www.GoldenLine.pl :)

2 uwag

  1. hai cewek a lagi butu teman curhat ni, boleh ngak? kalu bole makasi.


  2. wtf?



Skomentuj

