h1

Sponsor poszukiwany :)

Wrzesień 19, 2007

Zacząłem kombinować jak zrobić sobie testy Gallupa… wyszło że najlepiej by było oficjalnie legalnie itd:) Poszedłem więc do strony TTCC bo jako jedyni mają możliwość zaoferowania takeigo testu osobom indywidualnym i co znalazłem?

1. StrengthsFinder …………………………………………….900 zł
2. MBTI …………………………………………………………...450 zł
3. Extended DISC ……………………………………………..600 zł
4. Rola zespołowa wg Belbin Associatess ……………..260 zł
5. Inwentarz Preferencji PAPI ……………………………..1200 zł

do czego doszedłem? trza poszukać sponsora :) aktualnie myśle o zmianach w pracy na przyszłość więć raczej nie wyproszę z pracy :) a zatem do dzieła!
ps. jeśli Ty chcesz wspomóc mój rozwój tu masz instrukcję co robić : https://juneja.wordpress.com/wspomoz-bloga/ :)

6 uwag

  1. „StrengthsFinder jest narzędziem, stworzonym jako pomoc w identyfikowaniu własnych talentów oraz rozwijaniu ich w silne cechy, które mogą być przydatne zarówno w sferze zawodowej, jak i osobistej. Oparty jest na ogólnym modelu psychologii pozytywnej.”

    Heh Arvind pewnie cie troche wnerwie ale er… ja mam cos podobnego za darmo w szkole?? XDDDD Istnieje u nas taka posada co sie nazywa doradca kariery zawodowej tam bardzo uprzejma pani nazwiskiem Musiał zajmuje sie doradztwem w sprawie wyboru przyszlego zawodu itd i tez robi jakies testy na czyjes mocne strony i na podstawie tego pomaga okreslic pule przyszlych zawodow w ktorej najlepiej sie sprawdzisz :) Oczywiscie nie jestem pewien czy to dokladnie o to chodzi (brak czasu na dokladne przeczytanie psecyfikacji podanych przez ciebie testow) ale gdyby to mialo cos wspolnego to moge pogadac lubi mnie wiec moze jakos wyrwe od niej arkusz jakiegos testu do zeskanowania :)


  2. widzisz w takich testach ważny jest feedback od osoby która go przeprowadza. Pewnie, mogę sobie kupić książkę do Gallupa za 60pln ale wtedy wynik będzie ostro okrojony…

    a wnerwić mnie nie wnerwisz.. chyba że nie zrobisz sobie takiego testu mimo że masz możliwość :)


  3. ja go chyba kiedys robilem ale nie pamietam moze faktycznie zrobie bo nie staniesz do foty na pamiatke jak znow wpadne na afa ;) a tak powaznie to mam z nia pogadac czy ewentualnie nie bylaby tak mila i dala mi jednego arkusza testu dla ciebie i ewentualnie napisala jakis feedback ? Bo wiesz lda mnei to nie problem mam to pod nosem a ta mila pani no cos mi jest dluzna tak naparawde a cialdini uczyl co to jest dlug wdziecznosci ;)


  4. um, gdyby była taka opcja to było by fajnie…
    jakby co to ślij nie pytaj :)


  5. A teraz poleci najwieksza wada snu :P zabiera ci okazje z zycia :P dzis ja widzialem moglem pogadac jutro wogole nie ma jej w szkole :(


  6. dzien dobry pisze i sie wstydze proszeo pomoc jest mezatkom ale moj moz to chciwiec i damski bokser mialam 2 dziec cale 38 lat nie dawal mi n zyci aby wystarczlo dzis niema dzieci ale ma wymogi jestem na 2 grupie inwalidzkieji tk sie zpozyczylam ze musze bankom odac 60 tys bie mniemam tak sinom depresje ze jestem sbie wstani zcie odebrac bo moz tego chcei zmusza mnie byle nie placic jestem w rozpaczy nieda sie opowieziec co t za czlowiek i pokornieprosze o pomoc moze znajdie sie ktoso dobrm serc i pmoze mi z gory dziekuje



Skomentuj

