h1

GoldenLine vs. Google :)

Wrzesień 24, 2007

Jak wspominałem niżej, dzięki uprzejmości kilku userów – których oceniać nie będę – google wyrzuca dość lewe wyniki dla frazy „goldenLine”…
Żeby Wam jednak ułatwić i zapoznać się z Goldenem postanowiłem zebrać część tego co prawdziwe* (czytaj pozytywne :D negatywy są fałszywe, jesteśmy boscy i tyle, nie ma to tamto!) i podrzucić Wam do czytania.
No to jedziemy:

*taki tam żarcik :)

teraz odnośnie tych brzydkich negatywnych słów odnośnie GL… Na początek poleciłbym przeczytanie mojego „arta” którego zamieściłem kilka dni temu ( https://juneja.wordpress.com/2007/09/20/mentalnosc-wleb-20/ ) bo wyjaśniam tam mniej więcej jak to jest z takimi społecznościami..

I teraz analizując wyniki z Google. Pierwsze wyniki to teksty z kwietnia tego roku gdy wśród użytkowników pojawiłą się kobieta o imieniu Anna Wellness. No i ofcourse był to fake account. Account który został skasowany. Kolejne wyniki dotyczą dziur które miały miejsce w systemie GL (ba, sam kiedy jeszcze nie byłem z GL związany znalazłem jakieś bugi… z tym że ja ich szukałem :]) i które zostały poprawione. Niestety, ze szkodą dla nas Google trzyma te smutne wspomnienia w pamięci jednak daje też niezłą lekcję że nawet tak małe i nieliczne przypadki mogą śmierdzieć dłuuuuugo po ich uprzątnięciu..

to tak dla wyjaśnienia :)

enyłejs, mam nadzieję że przybliżyłem Wam mniej więcej wassup with google…

2 uwag

  1. Wrzuciłeś mi komentarz na blogu…do swojego tendencyjnego wpisu…nic nie jest doskonałe i nie może być piękne. Nie wiem o ci chodzi z tymi wynikami google. To nie ja pozycjonuje strony…samo google to robi. Dzięki takim wynikom można przeczytać wiele różnych opinii a nie tylko, że coś jest wspaniałe, fantastyczne itp.
    Po drugie jeśli ktoś będzie szukać informacji na temat goldenline to je znajdzie i nie będzie się sugerował jednym czy dwoma wpisami.
    A po trzecie przeczytałaś dokładnie o czym to ja napisałem?! Bo chyba nie zrozumiałeś co miałem na myśli!
    Pytanie do ciebie. Czy jeśli ktoś ma odmienne zdanie to nie może o tym napisać?
    http://launching.blox.pl/2007/04/Sciema-na-Goldenlinepl.html
    Generalnie po tym wpisie stwierdzam, że cały twój blog jest w ten sposób napisany, czyli z jednego punktu widzenia.
    I co znaczy tak „apropo na przyszłość”? Groźba?! Dobra rada?!…


  2. nigdy w życiu! :)
    Apropo na przyszłość oznaczało że od tamtego czasu dużo sie zmieniło i jeśli ktoś będzie chciał się czegoś dowiedzieć „to zapraszam do wpisu”, nie miałem w tym stwierdzeniu żadnych złych intencji :)

    jak mówiłem wyżej, błędy były i ok :)

    ten wpis nie dotyczył stricte Twojego bloga i niczego Ci nim nie zarzucam. Doskonale wiem że to google sobie pozycjonuje a wspomniałem ten temat bo akurat mamy takie a nie inne wyniki. Zgaduję że Twoja interpretacja mojego komentarza i tego postu wynika z wyjścia założenia że do akurat do Ciebie jakieś przesłanie – nie! to nie do Ciebie :)

    chillout man :)



Skomentuj

