h1

Adidas Flow Academy – Przeprosiny.

Październik 14, 2007

Witam Wszystkich,
Chciałbym przeprosić wszystkich tych którzy mieli dziś niemiłą okazję w trakcie treningu widzieć naszą małą kłótnię. Wynikła ona z tego iż najprawdopodobniej inaczej rozumiemy znaczenia słów takich jak „odpowiedzialność za ćwiczących” czy choćby „akademia parkour/freerun”. Nie trafiają dla mnie również sugestie że można uczyć na takiej akademii elementów breaka (bary) bo przecież uczymy elementów fitness jakim jest rozciąganie…. a wydawało mi się że rozciąganie jest (a przynajmniej powinno być) elementem każdego treningu ruchowego…

no cóż, widać niektórzy myślą inaczej, jestem jednak ciekaw co Wy (którzy słyszeliście tę „dyskusję”) o tym sądzicie.

Doskonale rozumiem że ktoś chce się nauczyć czegoś więcej jednak czas spędzony na akademii w moim odczuciu powinien być poświęcony na rozwój w klimacie parkour/freerun i to że „ktoś sobie chce a ja potrafię to go nauczę” do mnie nie przemawia.

pozdrawiam,
arvind

8 uwag

  1. Jak dla mnie to obowiązkowym elementem każdego treningu powinno być rozciąganie oraz trening siłowy ,według mnie powinno sie rowniez na afa poświęcić troszke czasu na freerun. A tak pozatym to powinno być więcej czasu jak dla mnie na rozgrzewkę ,rozciąganie i trening siłowy.


  2. Moim zdaniem Gandzas zle postapil. Nie pilnowal reszty dzieciakow i co? Gdyby ktorys cos zle zrobil to problemy z rodzicami nieszczesnego malolata mialby ON. Tak naprawde powinien byc ci wdziedzny za to ze ratujesz mu 4 litery…
    Co zas sie tyczy nauki breaka na AFA to nie jestem przeciwny nauce na sali gimnastycznej i przy pomocy sprzetu ktore AFA udostepnia ALE PO TRENINGACH PK a nie w trakcie kiedy z jego wiedzy i doswiadczenia przyszlo korzystac iles osob a on zajmujac sie jedna pomija fakt istnienia pozostalych i tym samym naraza je jeszcze bardziej na kontuzje (moja lekotka ulegla uszkodzeniu mimo faktu ze Arvind z Dawidem mieli nieustanen oko na nas cwiczacych
    Przeciwny jestem tez twojej formie protestu ale to inna historia ;)


  3. forma o której Ci mówiłem jeszcze nie miała miejsca więc szasz!


  4. oumm zapomniałem dodać, za tydzień mnie nie ma! Mam wyjazd służbowy…
    nie pozabijajcie się :)


  5. […] Adidas Flow Academy – Przeprosiny. Witam Wszystkich, Chciałbym przeprosić wszystkich tych którzy mieli dziś niemiłą okazję w trakcie treningu […] […]


  6. Mimo że nie widziałem zdarzenia to po przeczytaniu wypowiedzi Diakona zgadzam sie z nim a tak na marginesie Arvindzie mógł byś nagrać jakiś króciutki filmik z takiego treningu bo chciałbym zobaczyć jak taki trening wygląda ??? Pozdrawiam


  7. Powodzenia !!


  8. jak dla mnie co do cwiczenia na AFA to freerun’u nie powinno sie cwiczyc… sa to warsztaty Le Parkour a nie freerun’u… tyle odemnie



Skomentuj

