h1

Jak wygrać milion dolarów z klasą.

Październik 26, 2007

to niesamowite.. nie mam z gościem nic wspólnego, raptem zobaczyłem kawałek z godzinnego programu a czułem to że właśnie ktoś na moich oczach gra o milion dolarów… a to co było dalej po prostu przeszło ludzkie pojęcie…

bym coś powiedział ale nie chcę Wam psuć efektu…

2 uwag

  1. stare, ale…
    podziwiam jego opanowanie.


  2. Przepraszam że nie na temat ale jak mogę wstawic film z youtube w word press , mam go hostingowanego przez WP ale ignoruje mi kod



Skomentuj

