h1

nTune ..

Listopad 4, 2007

jako wiecznie zadowolony z produktów nvidi użytkownik po zainstalowaniu nowego forceware zorientowałem się że nigdzie nie widzę temperatury na mojej karcie… znalazłem za to informację że została ona przeniesiona do zakładki performance w czymś co się nazywa nTune. Google, 5 sec i mam nTune.. chwile się ściągało no ale jest. Temperatura na karcie 71 stopni, czyli prawie norma ( tu norma = tyle co zwykle ), w porywach do 76 jak się coś dzieje ostrego.  Ja tam się nie znam na tych wszystkich magistralach itd. ale przyuważyłem opcję „dostrajanie”. No to odpaliłem, ustawiłem czas na 3 h i poszedłem spać.

Rano patrzę – komp wyłączony.  Odpalam, rozgrzał się i zerkam na temperaturę = 62 stopnie… na nowości miała 65 więc bomba :) widziałem że się coś tam w jakichś tam częstotliwościach zmieniło ale co dokładnie nie wiem :) grunt że temperatura się zmniejszyła i to sporo… no więc zadowolony wyłączyłem kompa i poszedłem na zakupy…

teraz włączyłem, odpalam tuner żeby zerknąć co tam się dzieje w wielkim świecie i co? I bluescreen….. drugi w tym roku :/ chciałbym Was zatem uprzedzić, chcecie mniejszą temperaturę.. wstawcie se wiatraczek :)

8 uwag

  1. Wpist testowy nr : 0


  2. Wpist testowy nr : 2


  3. Wpist testowy nr : 5


  4. Wpist testowy nr : 6


  5. Wpist testowy nr : 7


  6. Wpist testowy nr : 8


  7. Wpist testowy nr : 9


  8. :) działa :)



Skomentuj

