h1

Californication

Listopad 6, 2007

Californication

yeah, www.mediarun.pl/press/id/24142 .. fajnie, mediarun się ocknęło że jest taki fajny serial a ja niestety miałem okazje obejrzeć już ostatni epizod.. i wiecie co Wam powiem? Niech to sobie i będzie sprośny serial, ba, bardzo sprośny serial ale dawno tak dobrego serialu nie widziałem…i choć zakończenie .. nie no, nie będę Wam psuł :) grunt że obawiam się że drugiego sezonu nie będzie… ale może to i lepiej.. prisona też powinni byli zmieścić w półtore sezonu a nie w 3… lostom jeszcze wybaczę bo tam się coś zmienia….

Jeśli kiedyś przeszło Wam przez myśl że Archiwum X było życiową rolą Duchovnego to po tym serialu zmienicie zdanie bo odwalił on kawał niesamowicie dobrej roboty..

dla mnie serial bomba, pierwsza klasa i w ogóle…. mimo tego że jest to zupełnie inny serial niż lost czy prison break wylądował on w mojej czołówce ulubionych seriali.. gdzieś za nim jest Dexter którego też Wam wszystkim polecam aczkolwiek chyba jeszcze nie w polskiej tv… chociaż nawet jeśli to ja nie mogę oglądać tych seriali z lektorem… to tak jakbym musiał oglądać friendsów z dubbingiem… i mimo że ogladałem te magiczne 10 sezonów z milion razy to jednego odcinka po polsku nie zniosę..

i to chyba tyle..

Skomentuj

