h1

GoldenLine.pl i media.

Listopad 7, 2007

Noo i zaczyna być coraz ładniej, zostajemy zauważeni przez media. I tak oto przyuważyłem dwa nowe teksty na InternetStandard i na Bankier.pl :

Poza tym pojawiliśmy się w nowym numerze Polityki i w związku z tym chciałbym małe sprostowanie :) Artykuł mi się bardzo podoba bo naprawdę dużo opisuje jednak pechowo trafiło się że kilka rzeczy nie ma pokrycia w rzeczywistości… i tak oto:

  • do Warszawy przyjechałem na koniec zeszłego roku
  • zaproszenia na GL nikt mi nie przysłał tylko znalazłem baner w portfolio jednego z traceurów (twórcy extreme art dla ścisłości :])
  • na GL nie potrzebne jest zaproszenie by się zarejestrować, tu jednak możliwe że zaszło to z mojej winy bo opowiadałem że kiedyś na gronie działał system zaproszeń i że u nich nie wypalił i dlatego my go nie mamy..
  • Parkour wg. mnie to EFEKTYWNOŚĆ nie efektowność… od taka różnica :)

w każdym bądź razie zapraszam do lektury nowego numeru Polityki (str. 40, „CyberObywatele” raport by. Marcin Kołodziejczyk)

One comment

  1. […] Original post by Arvind Juneja […]



Skomentuj

