h1

Pomóż! Oddaj głos!

Listopad 11, 2007

Hello, mam do Was wielką prośbę, jako że część z Was jest już na goldenline.pl pewnie wiecie o konkursie WebStarFestival. W każdy razie stajemy tam do wali z 4 innymi portalami społecznościowymi.

Każdy głos jest ważny, jeśli chcecie nam i mi pomóc to proszę naciśnijcie na link poniżej a potem wpiszcie te literki z tokena (obrazka) który się pojawi:

 

www.webstarfestival.pl

wpiszcie też swój głos w komentarzach.. dzięki!!!!!

ps. Dziękuję za Wasz cudowny feedback, pamiętajcię głosować codziennie! Konkurs trwa do 30 Listopada!

48 uwag

  1. As you wish. Głos oddany


  2. done. :)


  3. No i zagłosowane ;)


  4. hmmm pisza ze mozna glosowac raz dziennie ciekawe czy zmiana ip moze mzienic ten fakt… ;>


  5. + dla goldenline :)


  6. No bardzo ciekawe Diakon zaraz zobacze


  7. tylko nie przeginajcie, wiem że w poprzednich edycjach wg. słuchów które chodzą w sieci wygrał ten kto miał lepszego bota ale wtedy my nie graliśmy… a my gramy czysto :) i nawet jeśli jakimś cudem nie wygramy % to jak dla mnie, widząc Wasze głosy wygraliśmy już teraz…

    dziękuję!


  8. mam rozeslac prosby po grupach dyskusyjnych na goldenie ?


  9. nie no, nie spamuj :) nie rozsyłamy do użytkowników spamu tego typu bo nie chcemy im zawracać głowy ani uprzykrzać życia… co innego jak ktoś jest właścicielem grupy i chce poinformować swoich użytkowników o akcji a co innego kiedy my mielibyśmy to zrobić… ale nie lataj po forach i nie spamuj :)


  10. to sie tez dolaczam ;)


  11. Głosik oddany :) raz dziennie mozna to jutro tez sie odda ;) pozdro dla Arvinda ;) NIECH PARKOUR BEDZIE Z TOBA! :P


  12. .


  13. a wiec prosze


  14. Zagłosowałem :D

    Powodzienia i pozdrawiam :)


  15. Łap :D


  16. done


  17. poszlo, powodzonka :D


  18. I came, I saw, I voted :P


  19. prosze bałdzo


  20. oki, juz jest


  21. eeee zrobione mam nadzieje ze sie przyczynie tym do czegoś wielkiego bo kiedyś na nasza-klasa.pl tez tak głosowałem a nic z tego nie mam ;) hehe

    ale nie o to tu chodzi …


  22. powiem tak, jest szansa że nie wygramy ilością % w głosach. Tak jak mówiłem w poprzednich edycjach wg. głosów które latają po sieci wygrał ten kto miał lepszego bota. Mam nadzieję że twórcy wyciągnęli z tego jakieś wnioski i tym razem nie będzie tak że ktoś sobie ostatniego dnia zapuści bota i nawet nie zdążą przeliczyć ile było fake.

    Konkurs trwa chyba do końca miesiąca, możecie głosować codziennie :)


  23. już:) Nie ma za co :)


  24. Ju:) Nie ma za co :)


  25. Kurde 2 razy dodało. .ale kupa.oj.


  26. Po moim głosie mieliśmy 50 %, więc kto mów i że GL nie wygra?? :)


  27. Bardzo przyjaznym serwisem jest Goldenline.pl i życzymy dalszych sukcesów. Najważniejsza jest pasja:)Trzymamy kciuki.

    Pozdrawiamy,

    Załoga Toreuse.pl


  28. Głos oddany:)


  29. Pamiętajcie, głosujcie codziennie!!! :)


  30. Done! :))


  31. Done.


  32. Pozdro! Zagłosowane!


  33. zrobione :P


  34. ale fota nas zgniotła :)


  35. Zrobione :)


  36. Take care;)


  37. a co mi tam :P


  38. proszę bardzo=) zagłosowałam z przyjemnością


  39. Nie martw się Arvind moze jest nagroda pocieszenia :)


  40. zrobione :-)


  41. A proszę Cię bardzo Arv. vote send :)
    Pzdr z Łdz


  42. no problem…zawsze do usług


  43. ok…good luck


  44. ok, inga problem :)


  45. no to 3 raz…z przyjemnością


  46. CZEŚĆ…


  47. OBY TAK DALEJ….i ok


  48. NO I POSZEDŁ W DOBRE RĘCE…na zdrowie



Skomentuj

