h1

YouTube?

Listopad 17, 2007

Hello, dzięki Wam wszystkim za głosy które oddaliście.. na 597 odwiedzin tego posta głos oddało ok 130.. no nic, tak czy inaczej dziękuję tym którzy zagłosowali :) I mam nadzieję że głosujecie codziennie, jeśli nie to tu macie i głosujcie : http://www.webstarfestival.pl/glosuj.php?v=3&vote=52 .

Anyway nie o tym chciałem. Chciałem dać Wam znać że wczoraj wrzuciłem na youtube chyba z 6 filmików z lat 2003, 2004, 2005 co w sumie daje już 19 filmów w profilu ! :) Zapraszam do oglądania i wspominania z nami…

YouTube.Com/ajuneja
na zachętę jeden z wielu filmików (Parking przy Multikinie)

3 uwag

  1. Prawie każdy filmik mam w ulubionych powiem więcej jesteś nawet subskrybowany na moim koncie :D mam pytanie będzie jakiś filmik z tego roku ???


  2. Heh ale na tym filmiku nie ma parkouru :) Śmiałbym powiedzieć, że nawet nie ma free runu ;) Just tricks ot co ;) Skillsy spoko :]


  3. no popatrz, a widziałeś gdzieś tu słowo Parkour? :)



Skomentuj

