h1

Polska – Serbia

Listopad 21, 2007

Pierwsza bramka w meczu Polska Serbia z dnia 21 Listopada 2007. Bramkę strzelił Murawski z podania Lewandowskiego w 28 minucie. (film dopiero wrzuciłem więc trzeba poczekać aż youtube go „obczai” :])

Druga bramka Polaków:

1 bramka Serbów

2 bramka Serbów, 3 Serbów na spalonym….


..więcej (w tym podsumowanie całego meczu) w „Read the rest of this entry »„..


nieudany karniak..ale się przymierzali…

Podsumowanie meczu:

6 uwag

  1. We’re sorry, this video is no longer available :<


  2. Już działa :D


  3. juz jest ;)
    3 kolejne filmy sie wrzucaja.. z tym ze kolejnosc inna, nasza druga bedzie na koncu…


  4. ok nagrałem właśnie drugą bramkę dla nas :) za to niechcący nacisnąłem „wstecz” na uploadzie i wydłuży się to…


  5. łał, dzięki (: niezłe tempo ;D


  6. no właśnie wrzuciłem ostatni ;) teraz to kwestia youtube, jak szybko to skompresują :)
    mam jeszcze podsumowanie całego meczu, właśnie je zmniejszam żeby się szybciej wrzucało bo przewalanie 58mb na youtube to tragedia…



Skomentuj

