h1

Start w Karierę z Accenture…

Listopad 21, 2007

No tak, więc wróciłem sobie ze spotkania..no i generalnie jako że „wygrałem” 1gb pendrive’a to nie powinienem narzekać.. w końcu to i tak nieźle za wysłuchanie reklamy :)

Ale o co mi chodzi? No więc już tłumaczę, wczoraj dostałem takiego oto maila z przypomnieniem (podzieliłem go na 3 punkty) :


(…)
1) Gościem specjalnym warsztatów będzie Pan Marek Kamiński – pierwszy i jedyny człowiek na Świecie, który zdobył oba Bieguny Ziemi, w ciągu jednego roku. Pan Marek będzie mówił o motywacji, potędze marzeń oraz wierze we własne możliwości, tak istotnej podczas poszukiwania wymarzonej pracy i budowania swojej kariery.

2) W drugiej części spotkania zaplanowaliśmy dyskusję z młodym menedżerem z firmy Accenture, który jest przykładem tego, że w Polsce można osiągnąć sukces oraz że polski rynek pracy w chwili obecnej daje ogromne możliwości rozwoju.


3) W trakcie spotkania przede wszystkim odpowiemy na wszystkie pytania związane z planowanej własnej kariery, podyskutujemy na temat skutecznych metod autoprezentacji w trakcie rozmów kwalifikacyjnych oraz istoty skrupulatnego i opartego o własne predyspozycje planowania kariery.

(…)

1) Pan Marek Kamiński z powodów atmosferycznych dojedzie do warszawy dopiero na 15 (Sheraton, konkres HR czy coś..) także jego nie było no ale to jestem w stanie wybaczyć.. w końcu, nie ich wina prawda?

2) Ten „młody” menedżer to chyba osiągnął ten sukces jak my w gimnazjum tudzież początek liceum byliśmy… rynek pracy od tamtej pory się ostro zmienił…a i opowiadać za bardzo też nie miał o czym bo jak twierdzi wysłał jedną aplikację i dostał pracę… także dowiedziałem się (przedstawiam teraz swoje osobiste odczucie, jeśli ktoś wyniósł z tamtąd więcej to gratulacje) jedynie że Accenture pozwoliło mu się rozwijać i tyle. Jak sam stwierdził gdyby dziś dał im swoje CV takie jak wtedy to już by go nie przyjęli… jakoś tak więc nie mogę do końca zrozumieć czemu akurat On „prowadził” to spotkanie.

3) Jeśli którykolwiek z tych punktów został opisany to tylko pod kątem tego jak fajnie się pracuje w Accenture… no i ja do nich nic nie mam bo fajnie że kombinują ale proszę… nie tak :/ Jak IBM robi spotkania tego typu to uprzedza że są to spotkania informacyjne i nie robi z tego pseudo warsztatów bo z warsztatami to nie miało zbyt wiele wspólnego… wydaje mi się że punkty o motywacji miał przejąć Pan Kamiński ale no hello? Jakiś plan zastępczy wypadałoby mieć.. no nic, grunt że spotkałem Pawła Kicmana, kolegę z Liceum który aktualnie jest „prezesem” Studenckiego Koła Astronautycznego działającym przy Politechnice Warszawskiej:

a i było Radio BIS i chyba nawet się załapałem, odnośnie tego taka uwaga.. padło tam pytanie czy osoby które są nieśmiałe, mają niską samoocenę etc będą w stanie zrobić karierę.. no i powiedziałem że jeśli ktoś nie potrafi sam siebie docenić to ciężko żeby przekazał innym „inne spojrzenie” na swoją osobę, tutaj padła odpowiedź pewnej koleżanki która stwierdziła że nie zgadza się bo oczywiście że takie osoby mogą zrobić karierę.. ale ja przecież nie powiedziałem że nie :) Twierdzę jednak że osoby z niską samooceną, nieśmiałe i nie wierzące w swoje możliwości aby osiągnąć jakąś karierę muszą zacząć od ….. zbudowania wiary w siebie i poznania własnej wartości.

P.S. jeśli ktoś z Was miał okazję być na tym „Start w Karierę” w innym mieście, zostawcie tu swoje opinie, jestem ciekaw czy to tylko tak wyszło czy wszystkie te spotkania są takie….

3 uwag

  1. niech zgadnę, a spotkanie moderowała pani Dominika F. z Accenture, tak? ;)
    nie ma co, mają parcie;)


  2. Jestes bardzo krytyczny i dziwie Cie sie ze chcialo Ci się tyle na ten temat pisać, bo na spotkaniu oprocz pytania co pan prowadzacy rozumie poprzez Kariere to nie chcialo Ci sie zadac zadnego innego madrego pytania.

    Co do prezentacji firmy to chyba normalne ze prowadzacy chcial sie przedstawic a to ze cale 1,5 starcilismy na rozmowie o accenture to tylko i wylacznie nasza wina bo wszyscy pytali tylko i wylacznie o to jak sie pracuje wlasnie w tej konkretnej firmie i bardziej interesujace byly pytania o to czy trzeba nosic krawaty a nie konkretne zagadnienia zwiazane z rozwoje zawodowym.

    Jezeli chcesz zeby takie spotkania cos wnosily i dawaly Ci konkretne korzysci to najpierw dobrze sie do nich przygotuj.

    Ja bylam tylko po to zeby spotkac sie z kaminskim i rozumiem ze zdarzaja sie takie sytuacje dlatego skorzystalam ze spotkania w Sheratonie i zaluj ze Cie tam nie bylo. No nic widocznie wolisz tracic czas na krytykowanie.


  3. zadając pytanie o to czym jest wg. tego Pana Kariera chciałem sprawdzić czy coś z tego będzie… no i odpowiedź dostałem. Nie widzę problemów w tym że nie pytałem o nic więcej bo to nie powinno od nas zależeć co się będzie dalej działo. Jeśli uważasz że były to warsztaty to ok, tak jak mówiłem jest to tylko i wyłącznie moja osobista opinia masz prawo mieć inną.

    co do Pana Kamińskiego, też żałuję że nie mogłem być ale niestety miałem inne zajęcia przy okazji których mogłem poświęcić minutę żeby zostawić moją opinię o tym co się działo.

    a o moje przygotowanie to Ty się nie martw ;)



Skomentuj

