h1

Praca w portalach społecznościowych?

Listopad 23, 2007

Ostatnio rozmawiałem z kilkoma osobami i wszystkie jakoś nie mogły uwierzyć że takie miejsca jak grono.net w ogóle rekrutują ludzi :) no proszę Was, my portale społecznościowe zatrudniamy ludzi bo ktoś pracować musi by ktoś inny korzystać mógł :)

W związku z tym uświadamianiem podaję takie oto ogłoszenie : http://grono.net/forum/topic/6819743/0/

Od siebie dodam że jeśli ktoś z Was się skusi to będzie miał bardzo fajnego przełożonego :)

swoją drogą, jeśli ktoś z Was zajmuje się moderacją/administracją na jakichś forach to proszę wpiszcie się w komentarzach, chciałbym wiedzieć ilu moich czytelników ma doświadczenie w zajmowanie się społecznościami :) Wpiszcie swoje prawdziwe maile, będą one widoczne tylko dla mnie za to mogę Wam obiecać że jeśli Wam kiedykolwiek coś wyśle na nie to będzie to coś wartościowego … a jak nie… no cóż, sue me :P

4 uwag

  1. przez kilka lat zajmowałem się portale regionalny, na którego forum byłem adminem …

    niby nic wielkiego, bo OK 4 tyś userków ale i tak pracy było nie mało ;)


  2. Moderacja forum IDG (wybrane działy) oraz WebTips.pl, administracja forami dyskusyjnymi Tweaks.pl i Webme.pl i kilka innych serwisów. :)


  3. No ja pracuję w pobliskiej branży :)
    Zapraszam do kontaktu mailowego :)


  4. Ja natomiast zajmuje się administracją exordium.pl, wcześniej kilka innych for, doświadczenie jakieś na pewno już jest ;).

    aha, link który podałeś nie bardzo trybi.



Skomentuj

