h1

jak łatwo zarwać noc…

Grudzień 8, 2007

Instrukcja obsługi, jak zawrać noc… 4:21 …

  1. W przerwie pracy pogrywamy sobie w Call of Duty 4… tu strzelimy, tam granat rzucimy… ogólnie taki relax…  tu cola do popicia bo redbulle się skończyły… oj parzy.. za ostra pizza do coli… a fe.
  2. Wiesza nam się karta graficzna (bo mądrze postawiliśmy komputer przy kaloryferze..)
  3. Robimy resecik coby winde obudzić…
  4. System nie wstaje…przy ładowaniu dysków zaraz po zliczeniu  ramu czarno… i nagle wielkie NVIDIA RAID bleble ble..
  5. Googlamy wtf….
  6. Odzywamy się do kolegi który ma kontakt do kolegi ktory składał z częsci z tego pierwszego kolegi sklepu po części mój komputer… (płytę w sensie zmieniał :])…
  7. Chwila odetchnienia. Stwierdzamy że to pewnie Ruski błąd i samo się naprawi :)
  8. Idziemy poodpisywać na maile użytkowników GoldenLine’u…
  9. ……… 127 maili potem……
  10. Odpalamy komputer… przeszło! Hurray…  o, pyta czy chce Windows XP czy Recovery Console.. a co mi tam, Winda :P

Windows could not start because the following file is missing or corrupt:
<Windows root>\system32\hal.dll.
Please re-install a copy of the above file.

  1. Przypominamy sobie w pamięci że … o kurde… no dobra.. trzeba wygrzebać płytkę xp’ka i machnąć fixmbr…
  2. No… to szukamy namiętnie płyty Xp’ka…
  3. Ruski błąd. Sama się znajdzie :P
  4. … po 20 mailach … nie, jednak zagrałbym jeszcze partyjkę :) znalazłem!
  5. Odpalamy z płytki.. fixmbr… poszło, zmieniło w sensie.

Windows could not start because the following file is missing or corrupt:
<Windows root>\system32\hal.dll.
Please re-install a copy of the above file.

Dzikie spojrzenie na kompa… spojrzenie tzw. „zpodełba”… cmd na recovery consoli, c: – > dir…. krzywy uśmiech… odpinamy external diska z prądu (w końcu i tak nie potrzebny)… wciskamy reset  i .. Windows XP Loading… po prostu podpiąłem dysk w trakcie korzystania i XP go przy awaryjnym resecie ustawił jako  …  C:\ i się dziwi że nie może tam systeu znaleźć….

ok to ja idę.. jakby co będę za tym tam lewym kamieniem… ze snajperką…. nie podchodzić….

4 uwag

  1. ach call of duty 4 :)szkoda ze mój dostawca internetu zablokował mi porty i mogę pograć tylko na wybranych serwerach… do tego tylko wtedy gdy moje pingi mi na to pozwalają czyli raczej rzadko -.-


  2. Od wieków znano lepsze sposoby zarywania nocy :):)… Wyrzuć ten komputer :):):)


  3. CoD 4? Podobno bardzo fajna gierka ;]. Osobiście jednak wolę Crysisa. Co do zarywania nocy… wystarczy, że usiądzie się do pracy domowej ok. północy i już ma się czas zajęty do 2-3 w nocy. Później jeszcze położyć się, posłuchać 2-3 godzinki muzyki i po sprawie… za godzinę muszę wstawać do szkoły. W takim wypadku nie warto już spać. Wstaję, posiedzę trochę przy komputerze i idę do szkoły…


  4. ja preferuje q3 ;)
    stare ale jare :)
    pr0mode 1.32



Skomentuj

