h1

Poszedłem na Hitmana, zastałem Goriona?

Grudzień 18, 2007

No nieźle, poszedłem dziś na hitmana.. już pierwsze spojrzenie na plakat mówiło mi że nie będzie dobrze..

Ale może od początku.  Kojarzycie takie nazwisko jak Jason Statham? Ok, trudne pytanie. To może inaczej, kojarzycie takie tytuły jak : Crank, Transporter, Transporter 2, Cellular? Coś tam świta? No więc jest to gość który rolą w filmie Crank przywrócił mi nadzieję że można jeszcze obejrzeć dooooobry film akcji. To się nazywa killer.

Druga postać to Vin Dieasel… jego chyba nie muszę przedstawiać prawda? Fast&Furious, Triple X (xXx) itd..

Idziemy dalej.

Tak wygląda oryginalny Number 47:

a oto filmowy Number 47 (Daniel Alter):

a to Gorion : http://farm1.static.flickr.com/136/329089993_5e0974bbda.jpg?v=0

I no ofence do Pawła, osobiście wydaje mi się że lepiej by zagrał postać czterdziestki siódemki…
Czemu jednak wspomniałem o Vinie i Jasonie? Ten pierwszy jest jak się okazuje dostał rolę „Executive Producera” filmi i powiniene wybrać Jasona do roli Hitmana…

a tak to kicha… nie polecam filmu (ze 3 sceny mi się podobały ale że było ich tak mało to nawet nie przytoczę bo zabiorę komuś całą przyjemność z tego czegoś…)

cytacik na zakończenie:

„you’re quite charming..when you’re not killing people” 

5 uwag

  1. Dokładnie, postać Hitmena to wypisz/wymaluj rola dla Jasona Stathama. Jest to w zasadzie jedyna osoba, którą widziałbym w tej roli, a tak, chyba szkoda zachodu…


  2. Mój kandydat jest inny. Mitch Pillegi, znany szerszej publiczności jako Assistant Director Walter Skinner. Nie wiem, jak wygląda dzisiaj, ale parę lat temu, kiedy grał w X-Filesach, był idealny do tej roli.


  3. skusiłem się żeby zobaczyć co to jest w ogóle ten hitman (w jego czasach „świetności” mój komp był za słaby) … jednak teraz jak już przeszedłem Splinter Cell’a to ten Hitman to jakaś śmieszna zabawka jest…


  4. A mi się bardzo spodobał ten aktor :P
    Wcielający się w główną rolę :P


  5. mi to samo gość który zagrał hitmana jest świetny idealnie pasuje do tej roli



Skomentuj

