h1

Kloss ratuje po raz drugi :) Artystyczne Projektowanie…

Grudzień 19, 2007

ha! ja wiedziałem że jak czegoś trzeba to Krzysztof zawsze wie co i jak a jak nie wie to….wyda książkę która wszystko wyjaśni :) Poprzednim razem pisałem o nim przy okazji książki „Moja praca emigruje do Indii„. Co tym razem sprezentował nam PowerNet? A światowy proszę ja Was bestseller „Artystyczne Projektowanie”. Książka która w aktualnej rozpisce Merlin.pl jest na pierwszym (!) miejscu! (jednak polecam zamawiać ze strony http://powernet.pl :] będzie szybciej). No ale ok, o czym jest ta książka i czemu jest taka fajna? Ano wyobraźcie sobie podręcznik który przedstawia najważniejsze zagadnienia związane z projektowaniem w taki sposób żeby i programista i zaawansowany grafik mogli z niej skorzystać! Taka pozycja która pozwoli programistom – w końcu – zaprojektować wizualnie ładne i estetyczne strony www… Macie tam więc zarówno informacje o doborze kolorów, o typografii itp.. no bomba. Gorąco polecam!

Co ciekawsze, kiedy wziąłem tę książkę do ręki miałem wrażenie że gdzieś coś mi tak no wiecie… no że jakby tak… no aż się wysłowić nie mogę… po prostu miałem wrażenie że już raz chciałem tą książkę przeczytać… no i znalazłem, Slashdot miał okazję wyróżnić tę książkę a w związku z jej fajnością wydano nawet twardo okładkową edycję (za granicą rzecz ajasna)….

tak czy inaczej, jeszcze raz polecam :)

One comment

  1. Mhm, przeczytałem pierwszy rozdział i muszę przyznać, że książka naprawdę ciekawa, pisana łatwym, żartobliwym językiem. Jak tylko będą środki (czas głównie) to sobię kupię. :)



Skomentuj

