h1

(Neostrada) LiveBox vs Call of Duty

Grudzień 23, 2007

No tak, pojechałem do Sobień na święta a tu przywitał mnie livebox… z okazji chwili przerwy mam więc trochę czasu na Call of Duty… i wiecie co? LiveBox nie wspiera Call of Duty 4.

Ale o co chodzi? Ano dodajemy sobie port 28960 tak jak to podają na Port Forward, odpalamy CoD’a i … nagle znajduje nam tylko serwery dedykowane z pingiem od 4000 wzwyż… no i hem, nie wiem jak Wy ale ja miłośnikiem lagów nie jestem więc wyłączam grę i lecę do googla sprawdzić co się dzieje… i wiecie co? Google nie działa… a konkretniej, cała sieć nie działa bo Livebox po próbie wyszukania serwerów w Call’u przywiesił swoje wifi i odpiął wszystkie kompy w lanie (mojej mamy laptop też „stracił sieć”)….

No to co? Szybki telefon na infolinię i dowiaduję się że to wina gry… a to mi niespodzianka… czy mam zatem rozumieć że activision napisał exploita na livebox’a? Czy może szare pudełko jest za głupie żeby wyłapać tyle zapytań do tyyyylu serwerów naraz i po prostu głupieje?

Tak czy inaczej, dziękuję bardzo.  Współczuję wszystkim którzy kupili swoim pociechom Calla na święta i mają w domu livebox’a….

11 uwag

  1. co Ty pierdzielisz? … Ja mam livebox i gram normalnie w cod4 z pingiem 50. Podlacz sobie lepiej pod enthernet…


  2. spróbowane pod 3 już liveboksami, na każdym wywala wifitke. Pogratulować. Pozostaje mi czekać na powrót do mieszkania i mojego Belkina..


  3. to nie wiem ocb ;] mam paru kolegów, którzy też grają na liveboxie bez zadnych problemow… Próbuj, próbuj.

    Pozdr


  4. całe szczęście mam nadmiar pracy z sobienie.pl ale mam nadzieję że będę miał okazję zagrać z czytelnikami mojego bloga :)
    widze że używasz gmaila, zagadaj na google talku : arvind @ p3 – team . pl


  5. A ja tam za nic bym mojego linksysa nie oddał ;-)


  6. ten sam problem ….. po patchu 1.4 wywala mi wifi


  7. ;] na wifi dziala 100%


  8. nie no bądźmy poważni, nie ma to żadnego związku z tym czy to wifi czy ethernet. Problem tkwi w liveboksie wg. mnie bo w domu z tego samego lapka rowniez przez neostrade (i wifi) dziala idealnie.


  9. A ja mam liebox, do tego chodzi na WiFi i jest wszystko ok…


  10. Boze moj jedyny, litosci, niech ktos skasuje wreszcie ten watek bo wisi od grudnia 2007 jak widac, i tylko straszy. Dzieci zaczynaja sie z tego smiac… moj 13 letni syn to wykopal, przeczytal i powiedzial: „tata, przeczytaj… ale zal… co za noob”. I ja mu sie nie dziwie, u nas w domu serwer COD 4 na neostradzie stoi (czasem, dla znajomych), wlasnie na Live Box’ie. Tak na oko od roku. Nigdy nie bylo zadnych zonkow. A tu masz… – ewenement socjologiczny sie wywnetrza – no dziecko neostrady po prostu, jak zywe… A ja myslalem ze to mit (zonk).


  11. Swiety mikołaju, weź się ogarnij człowieku. Lecz kompleksy gdzie indziej.



Skomentuj

