h1

Andrzej Gołota Wygrał…

Styczeń 20, 2008

hmm.. wiecie co? dziwna sprawa, nigdy nie przepadałem za gościem.. no bo niby czemu miałbym go lubić? walił poniżej pasa, jego startu z naszym ex prezydentem nie wspominając był po prostu w moich oczach brutalem bez mózgu. Siadam dzisiaj 3:00 do TVP2 i co? No i najpierw jakaś fajna walka w super lekkiej wadze (aż mnie coś ściskało jak zobaczyłem że goście są ode mnie o 10kg lżejsi…)

od taki szybki lekki box. Chwilę potem inna, nudna walka, przepracowałem ją… no ale o, pojawił się Gołota (nagrałem wszystkie rundy…) i co? i nagle gra czysto, co chwile zerka na sędziego… a ten drugi, jakiś cham.. wali jak kiedyś gołota, co chwile faule, coś tam rzuca pod nosem.. i se patrze i myśle, rozwal go anderw… i po chwili z mojej nadzei na to że dziś zobaczę Andrzeja Gołotę na deskach z każdą sec. przeradzały się w kibicowanie naszemu bokserowi do końca walki… I wiecie co? Wygrał tę walkę pod każdym względem… nie wiele to zmienia jeśli chodzi o jego przeszłość ale tą walkę wygrał, 100% zasłużenie… jako że łącznie mam tego z 1,2gb wrzucam tylko ostatnią rundę + ogłoszenie wyników + replaye z całości (+bonus jak się wrzuci, „Jak gołota stracił oko”)…

no i „jak gołota stracił oko”

(po „read more” wszystkie rundy do obejrzenia)

Andrzej Gołota vs Mike Mollo – Runda 1

Andrzej Gołota vs Mike Mollo – Runda 2

Andrzej Gołota vs Mike Mollo – Runda 3

Andrzej Gołota vs Mike Mollo – Runda 4

2 uwag

  1. Hej no ładny pojedynek. Adrej przynajmniej wstydu nie przyniósł a z drugiej strony to mu nie zazdroszcze ten facet ma juz niezłe problemy z wymową. Podobno boks jest bezpieczny …


  2. Wczoraj w ogóle był niezły polski dzień. Najpierw Domachowska, później Gołota, ręczni i na koniec siatkarki. Wszyscy pokazali klasę. Tylko Małysza żal..



Skomentuj

