h1

Będzie 20 000?

Styczeń 22, 2008

nie wierzę, patrzę i nie wierzę, wylogowałem się, ctrl+f5, ponowne logowanie do google analytics i co? i nadal widzę to samo… od 24 Grudnia, w niecały miesiąc serwis http://www.sobienie.pl ma 19 320 odsłon! po prostu wierzyć mi się nie chce…

anyway, serwis ruszył, są newsy, powoli zapełnia się content, pojawiają się dyskusje na forum, jest ok 70 zarejestrowanych użytkowników i wiecie co? Jedyne o co mnie ludzie pytają to ile z tego mam..

a ja mówię, więcej niż można sobie wyobrazić ;) może nie finansowo ale no bądźmy ze sobą szczerzy, nie robi się serwisu dla społeczności która ma jakieś góra 7 tysięcy ludzi żeby zarabiać na tym jakieś ogromne pieniądze.. no właśnie, więc po co jak nie dla pieniędzy?

a dla ludzi, dla innych którzy tam mieszkają, dla siebie bo też tam czasem pomieszkuję, dla siebie bo odczuwam niesamowitą satysfakcję jak wiem że serwis komuś pomaga… wiecie ile warte jest przejście się po ulicach „swojego miasta” (miasta ^^ ) i usłyszenie że coś tam coś tam na sobienie.pl napisali ? wiecie ile? wiecie ile warte jest spojrzenie na statystyki i usłyszenie w podświadomości „i ja to zrobiłem? wow”….

także jakby ktoś się zastanawiał ile daje to że się pomaga komuś więcej niż Panu Portfelowi (którego serdecznie pozdrawiam, rośnij gruby!) powiem tyle, nie pytaj, pomóż i sam sprawdź ;)

a serwis się rozwija… tak w ogóle to zapraszam!

www.sobienie.pl

p.s. filmy z walki gołoty skasował YouTube ostrzegając mnie że poskarżyło się… HBO… i zagrozili mi postępowaniem karnym jakbym zechciał wrzucić je jeszcze raz… śmiechu warte…

7 uwag

  1. A to ciekawe z tymi filmami. Ciekawe ze nie usuna Włatcy Móch i inne tego podobne nagrywane z TV… ^^
    BTW Moze ludzie przypadkiem wchodzą na Sobienie hehe ^^ Albo ktos z nudów wchodzi,wychodzi,wchodzi,wychodzi … Bez obrazy :)
    Swoją drogą myslalem ze wogole za darmo zrobiles ten serwis a tu zonk… Jednak kase bierzesz ojjj… A miałem Cie za uczynnego :)) Pozdro.


  2. no serwis zrobiłem za darmo, a nawet powiem więcej, dołożyłem do niego także kasy za stworzenie nie wziąłem od nikogo. Jednak utrzymanie trochę kosztuje a że ludzie którzy się reklamują mają z tego $ to za reklamę muszą zapłacić. proste.

    co do wchodzenia i wychodzenia to nie ma szans bo google analytics nie powtarza wejscia i wyjscia jednej osoby, chyba ze ta za kazdym razem sobie rozlacza net (zmiana IP), zmienia przegladarke itp :) bo to wszystko jest brane pod uwage ;) a przypadkiem na serwis tez sie nie da wpasc bo poki co wyniki wyszukiwarek sa raczej nie zachwycajace (tak sie zaczyna :P)…

    co do youtube’a to tez nie wiem wtf. Ale widze ze walka Gołota vs Mollo zniknęła nie tylko z mojego konta…


  3. Nie znam systemu Google Analitycs, ale jeśli Polacy pracujący w Krakowie wykonali dobrą robotę w tłumaczeniu tego systemu to odsłona to nie jest to co piszesz w komentarzach. Odsłona to jedno, co innego wizyta, a jeszcze co innego odwiedzający. Odwiedzający odwiedza stronę (wizyta) i w przeciągu każdej wizyty wykonuje wiele (ewentualnie jedną) odsłon.


  4. no masz jak najbardziej rację, odwiedziny i odsłony to nie to samo i tak właśnie przetłumaczono.

    Odsłon mamy prawie 20 000, odwiedzin ok 4000. Mimo to wykluczam nabijania odsłon dla zabawy :)
    ale fakt, źle sformułowałem swój komentarz, bardzo przepraszam, nie było to celowe.


  5. Ha wiem im sie nie podobało to, ze Golota wygral i tyle :) Wszystko juz jasne :) Czekam na next „posta” ;)


  6. Chyba już userzy wyklikali te 20000 odsłon :)
    Arvind stronka P3 team nie działa


  7. Gratulacje:D



Skomentuj

